Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ticas
#1086167
Hmm... Hur ser du det? Det är just interiörgrejerna jag är intresserad av men jag hittar inte att de är som ett paket utan ett compleate package.
av Schmoyoho
#1086177
Finns säkert som lösa reservdelar annars. Knoppen finns åtminstone som sådan och jag ser ingen anledning till att en ägare av hela paketet skulle behöva köpa ett nytt paket om någon av komponenterna pajar.
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1086241
Det går att köpa delar löst, vet åtminstone artnr på luftfiltret och växelspaksknoppen. Dock verkar det inte som att det inte finns i lager än. Hörde att luftfiltret skulle komma i lager 17/6 :)

Edit: Bilder på din kärra vill vi ha! :D
av ticas
#1163405
jimlindeborg skrev:Det går att köpa delar löst, vet åtminstone artnr på luftfiltret och växelspaksknoppen. Dock verkar det inte som att det inte finns i lager än. Hörde att luftfiltret skulle komma i lager 17/6 :)

Edit: Bilder på din kärra vill vi ha! :D
Hej igen!
Jag glömde bort att jag skrivit här... Men har du några reservdelsnummer? Volvoverkstaden verkar inte vara mycket till hjälp... Det är i första hand växelspaksknoppen jag vill ha, kanske lite nördigt men så är det ibland.

Var det bilder på min du ville ha eller efterfrågade du några andra bilder?
av ticas
#1163409
StefanN skrev:31367826 samt elkabel 31437116.
Tyvärr inte helt rätt... Jag har V40 samt manuell. :(
Användarvisningsbild
av StefanN
#1163413
Jaha, manuell. Jag trodde det va 2017. :wink:

Finns det ens på riktigt till manuella? Finns ju inte en enda bild på det.
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]