Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HiTek
#1092544
Jag ansluter mig till gänget! :D
Köpt hos Skobes i Vimmerby. Bra och trevlig säljare Daniel tycker jag :)

Sicken bil! Rena rama go-karten och den känns riktigt bra med sitt stumma chassi och det finns gott om kraft.
Vid ca 4.5k varv får man en bra go skjuts när man ligger på växel och låter gaspedalen krama golvet. :-)-)

Bild
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1092619
Robbex: Bara för att den ligger på garaget så kan den inte vara photoshopad eller? :P Den är sänkt i photoshop på den bilden, syns rätt tydligt i skärmkanten då den är kantig. Jag har pratat med ägaren det där är bilden som han har tänkt att den ska se ut.

HiTek: Snyggt och grattis till en grym bil! :D Jag var faktiskt i kontakt med Daniel på Skobes i Vimmerby ang den där bilen, men fick en bättre deal i Nyköping ;) Nu hopps jag att jag ser en projekttråd snart :D
Användarvisningsbild
av MartinS
#1093475
Kommer väl från VCC, Kristianstad Automobil säljer väldigt mycket uddafåglar direkt från Volvo.
av HiTek
#1093488
Det är en provvagn och lite udda speccad som dem brukar. Inga paddlar och saknar PS/HK.
Dock står det att den ska ha PS/HK, utan bara HP isf, men dem kan ju tagit fel bild interiört. :P
Tycker även att jag ser halogena lysen, hehe.

En annan provvagn har Driver Supporten också, vilket inte var möjligt att bocka i vid nybeställning tror jag?
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1093531
Bra spottat!
Gött ett Kinetic + R hopkok :)
Driver support gick väl bra utomlands va? + att i reklambladen så sitter radarn där... suck
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1093597
Jäklar, någon har tagit på sig rätt brillor idag, tänkte inte ens på att dessa saker saknades :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
Bältesvarnare

Är väl bara att jorda kabeln som g&ari[…]

Startproblem varm motor S70

Jag är ingen expert alls men jag har för[…]

Försvinner "partikelfilter felaktig sig[…]

Vadå nyare? Ersättningsmodell eller m[…]