Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#629186
V9097 skrev:Jag noterar att s40 och v50 samtidigt försvunnit från konfiguratorn. Men c30 verkar leva kvar ett tag till
Har varit borta ett tag nu, fösökte bygga en V50 inför beställning förra veckan men det gick inte.
av Amli
#629474
Ante2 skrev:Denna V40 skall beställas:

V40 D3 Aut Summum
Ice Vit Solid
Inredning - Läder Blond/Charcoal P10G
VOC
Introduktionspaket
Teknikpaket Premium Sound
Progressiv Servo
Exteriört Stylingkit

Ca: pris 354 000
Helt klart prisvärd tycker jag. Får se om säljaren kan snygga till priset lite
:wink:

Prisvärt? Vad jämför du med då? Jag menar att du kan få en Golf R eller en bra utrustad A4 Avant för dom pengarna.
Användarvisningsbild
av Ante2
#629606
Amli skrev:
Ante2 skrev:Denna V40 skall beställas:

V40 D3 Aut Summum
Ice Vit Solid
Inredning - Läder Blond/Charcoal P10G
VOC
Introduktionspaket
Teknikpaket Premium Sound
Progressiv Servo
Exteriört Stylingkit

Ca: pris 354 000
Helt klart prisvärd tycker jag. Får se om säljaren kan snygga till priset lite
:wink:

Prisvärt? Vad jämför du med då? Jag menar att du kan få en Golf R eller en bra utrustad A4 Avant för dom pengarna.
Jag tycker att bilen är värd pengarna och den ska beställas så fort det är möjligt. Golf och A4 är inga alternativ för mig, här är det Volvo som gäller.
av Amli
#629667
Det vara exempel tagna i luften. Huvudsaken att du själv blir nöjd :-)-)
Personligen tycker jag det är ett ockerpris för en sådan liten bil, liten motor och FWD. Men bortsett från priset ser det ut att bli en jättefin bil.
av Herkulez
#629779
Amli skrev:Det vara exempel tagna i luften. Huvudsaken att du själv blir nöjd :-)-)
Personligen tycker jag det är ett ockerpris för en sådan liten bil, liten motor och FWD. Men bortsett från priset ser det ut att bli en jättefin bil.
Är nog beredd att hålla med om priset. Men man får nog vänta och se hur den ser ut och känns i verkligheten. Men som sagt, inga problem att få till ett brutto pris på 350k :| Det känns som det är ganska genomsnittligt pris för en ny V70 ??:-/
Bensinpriser v2

https://www.dn.se/sverige/nya-eu-regler-kan-ge-pri[…]

Gasspjäll mm.

Var sitter gasspjället resp. luftmassemä[…]

Mer diverse 7/940

Diverse grejer till 7/940, både sprillans ny[…]

Verkar lite si och så med passformen ibland […]