Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1225022
Nu har det ju vänt, vi går mot ljusare tider. Jag har därför börjat titta efter textilmattor till min V40. De gummimattor jag har är så tråkiga. Bildelsbasen verkar, åtminstone inte just nu, ha några. Hur är Biltema, Hova och Skruvat? Är det någon som har erfarenhet av deras mattor, beträffande passform och kvalitet?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1225069
Hur var det nu, prova att sök på nederländska textilmattor eller något sådant. De var rätt populära, eller minns jag tokigt?

Edit: Hittade de http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... ollaendska
av pennywize
#1234524
Har ett par V40 CC textilmattor som jag inte använder nånstans. Kan kolla var jag har dom om du är intresserad att köpa :).
Användarvisningsbild
av SvenB
#1234587
pennywize skrev:Har ett par V40 CC textilmattor som jag inte använder nånstans. Kan kolla var jag har dom om du är intresserad att köpa :).
Tack, men jag har nog bestämt mig för Holländska Velourmattor, Super Velour. Tyvärr så verkar dom inte behövas på väldigt lång tid, om det fortsätter så här med snöväder varje dag. ??:-/ Apropå mattor, vad kan man tvätta de fasta mattorna med? Det är ju en kant under pedalerna, där plastbaljan slutar.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1234686
SvenB skrev:
pennywize skrev:Har ett par V40 CC textilmattor som jag inte använder nånstans. Kan kolla var jag har dom om du är intresserad att köpa :).
Tack, men jag har nog bestämt mig för Holländska Velourmattor, Super Velour. Tyvärr så verkar dom inte behövas på väldigt lång tid, om det fortsätter så här med snöväder varje dag. ??:-/ Apropå mattor, vad kan man tvätta de fasta mattorna med? Det är ju en kant under pedalerna, där plastbaljan slutar.
Kört Meguiars. Fungerar helt ok

Liknande denna.
http://www.meguiars.com/en/automotive/p ... y-cleaner/
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]