Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kreensk
#1172686
Tycker det är snyggast när de är kvar. Mest för att jag är nyfiken. Jobbigt när man ligger bakom en R-design utan motoremblem och inte vet vilken motor det är... :D
av pelina
#1177969
Själv kör jag en V40 T3 som har en helt ren bakdel, tycker det är mest clean så. Men alla har vi olika smak och oavsett vilket så är det fina bilar. :-)

Bild
av HeavyMetal
#1178624
SebSE skrev:Jag brukar alltid tolka att de bilar jag ser utan emblem har en T2 eller D2 men inte kan stå för det :twisted: :lol:
Jag kör en T3 CC, liknande som du har men utan emblem. :wink:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1199271
MartinS skrev:Kanske blir det väl tomt utan emblem om man inte har listen under bakluckan? Jag tyckte det blev för mycket med den och emblemen.
Den listen trodde jag alla hade. Kanske för att jag har det. Har mina kvar, än så länge. Men vet inte hur länge
Användarvisningsbild
av Nexus
#1199277
Exyzäta skrev:Det syns ju att det är en Volvo ändå, det kommer du inte ifrån utan att köpa en Audi. ;-)
Audi måste ju ha emblem annars tror folk det är en skoda :P fast det är det ju iofs . Dekaltrimmad skoda :lol:

Själv ä jag allergisk mot emblem. Går det ska de bort :-)-)

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...