Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1175406
Hustrun står i tagen att byta ut sin VW mot en V40, specen ser ut ungefär såhär;

D2 automat
Glastak
VOC med värmare

I övrigt inga direkta tillval gjorda, då den ju har en hel del basutrustning från fabrik, är det något vi är på väg att missa här?
#1175467
DaddyTapir skrev:Hustrun står i tagen att byta ut sin VW mot en V40, specen ser ut ungefär såhär;

D2 automat
Glastak
VOC med värmare

I övrigt inga direkta tillval gjorda, då den ju har en hel del basutrustning från fabrik, är det något vi är på väg att missa här?
Vilken utrustningsnivå? Jag hade inte missat LED-strålkastarna (med de typiska T-ljusen), som finns i två olika versioner. Bilen ser så mkt mer modern ut, och ger säkerligen betydligt bättre ljus
#1175619
Digitalt instrumentkluster och 7" skärm är ju ett måste. Dubbla synliga slutrör är trevligt...
#1175648
Ja, håller med. Digitalt instrumentkluster och 7" skärm är ju ett måste och dubbla slutrör gör ju sitt till med. Skickar med en bild på dubbla slutrör som jag hade på min V40 D2 med.
Bilagor
IMG_0240.JPG
IMG_0240.JPG (1.98 MiB) Visad 559 gånger
Felkodsläsare vida

Hej! Ķort fråga till er. Jag har 2st s60 fr&[…]

@fjohan82 , Har samma märke, en 5-25 och en […]

Service

Tjena! Precis köpt en v60 och åker tr[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

som ovan, jag hade inte varit nöjd överh[…]