Moderator: Moderatorer

#1232129
Jag använder bara Über om möjligt. Även om det också är Taxichaffisar som kör det slipper man knöla med adress i GPS (det är redan klart från start då man själv fixat det i sin mobil, vilket då syns i chaffisens mobil.).
Slipper också betalningsdelen och knöl med kort/läsare/driks... Allt fixas automatiskt av appen.
#1232152
Beställt Bilt Hamber Korrosol och Ultima Paint Guard Wash. Alltid intressant att testa nya produkter...
#1232161
fjohan82 skrev:Beställt Bilt Hamber Korrosol och Ultima Paint Guard Wash. Alltid intressant att testa nya produkter...
Har du provat Tershine produkter? Deras flygrostborttagare, schampo och sprayskyddet, microfibervanten, torkduken okej allt. Riktigt bra grejer faktiskt!!! Ingen reklam men jag vill bara tipsa om bra produkter.


Bild

Bild

Alltid kul att testa nya produkter :D
#1232162
Ja, jag har nog inte hört en enda tala negativt om Tershines produkter. Blir ett litet köp när nya bilen anlänt.

Edit:
Bokat tid för fix av den anliggande bakbromsen. Tänkte prova att labba själv först och fick en superb guide av en användare här på forumet men det känns lite övermäktigt.
#1232166
Perra83 skrev:
fjohan82 skrev:Beställt Bilt Hamber Korrosol och Ultima Paint Guard Wash. Alltid intressant att testa nya produkter...
Har du provat Tershine produkter?
Spoiler »
Absolut! Lägger ett lager Refract efter tvätt, den är riktigt dryg och ger ett perfekt resultat.
Övriga produkter har jag inte testat, men får stanna till när jag har vägen förbi någon ÅF nästa gång och köpa något mer :-)-)
Måste snart införskaffa större förvaring till alla flaskor, vantar, dukar etc etc... :roll:
Användarvisningsbild
av SebSE
#1232173
fjohan82 skrev:
Perra83 skrev:
fjohan82 skrev:Beställt Bilt Hamber Korrosol och Ultima Paint Guard Wash. Alltid intressant att testa nya produkter...
Har du provat Tershine produkter?
Spoiler »
Absolut! Lägger ett lager Refract efter tvätt, den är riktigt dryg och ger ett perfekt resultat.
Övriga produkter har jag inte testat, men får stanna till när jag har vägen förbi någon ÅF nästa gång och köpa något mer :-)-)
Måste snart införskaffa större förvaring till alla flaskor, vantar, dukar etc etc... :roll:
Haha. Därför planen är husköp i år :D "Så man har nåstanns att förvara alla bilsaker"
#1232174
SebSE skrev:Haha. Därför planen är husköp i år :D "Så man har nåstanns att förvara alla bilsaker"
Förstår det, ibland kvittar det hur många hundra kvadrat man har på sina ägor, utrymmet räcker lixom ändå inte till... :roll:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1232181
fjohan82 skrev:
Förstår det, ibland kvittar det hur många hundra kvadrat man har på sina ägor, utrymmet räcker lixom ändå inte till... :roll:
Behovet har en tendens att växa vartefter förvaringsytan blir större :lol:
#1232193
SvenB skrev:
fjohan82 skrev:
Förstår det, ibland kvittar det hur många hundra kvadrat man har på sina ägor, utrymmet räcker lixom ändå inte till... :roll:
Behovet har en tendens att växa vartefter förvaringsytan blir större :lol:
Hahaha!!!
Vi hade en 2:a på 60kvadrat tidigare. Då räckte det med ett överskåp i hallen och en hylla i förrådet. Nu har vi 155kvm plus garage. Två stora hyllor, en stor bänk plus hinkar, våtdammsugare mm på övervåningen och två stora hyllor i garaget fulla med bildvårdssaker. Plus högtryckstvätt, grovdammsugare, torrblåsning och ännuflera hinkar och vattenslangar.
Jo just, har alltid ett par hinkar och en vattenkanna och senast använda bilschampot i tvättstuga.
Höga stora vita hinkar eller 20L hästhinkar från Granngården är favoriterna. Hinkarna från Granngården är tjocka och håller för allt!
  • 1
  • 873
  • 874
  • 875
  • 876
  • 877
  • 1845

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]