Moderator: Moderatorer

#1175904
Jag har kollat hur stereon i V40in är kopplad och vilken adapter jag behöver till ISO, har fått tag i en Pioneer som ska sättas i!

På tal om ingenting, är det vara jag som stör mig på "eran Volvo" istället för "er Volvo"? Bild Bild BildBild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1176065
Micce1980 skrev:
grillchips skrev:Råkade visst köpa en original-subwoofer till bilen av en (fd?) forummedlem. Rena stölden så svårt att inte slå till.
Se där ja :) Är det sådant som kopplas in på nolltid eller är det ett projekt?
Ska bli spännande att se om det är någon jätte skillnad :)
#1176099
Mini_ice skrev: Ska bli spännande att se om det är någon jätte skillnad :)
Oh ja, jag är ändå ganska nöjd med ljudet i bilen som det är men vi får se, förbättringar kan man ju alltid göra. Återkommer med bilder och annat!
#1176220
Inte idag men igår. Köpte en 2-kilos brandsläckare på Clas Ohlson. Hade två rabattkuponger så priset sjönk med 60 kronor till 189 kronor. Har inte bestämt än var jag ska montera den.

Har den senaste veckan varit nere i sydöstra Skåne. Bilen visade sig från sin bästa sida när det gäller bränsleförbrukningen. Tankade i Sjöbo i torsdags och hade då en snittförbrukning på 0,47 l/mil. Efter det har snittförbrukningen på färddatorn inte varit över 0,44 l/mil trots nästan 50 mil motorvägskörning i högsommarvärme i söndags (termometern i bilen visade som mest 29 grader) och klimatanläggningen på nästan full kyla.

/Håkan
Senast redigerad av 1 GT-mannen, redigerad totalt 0 gånger.
#1176224
Det kom ett paket från Kina :) Kina-led konverteringen kan börja :) Även Ocean Race nyckelband låg fint och väntade när jag kom hem
IMG_1457.JPG
IMG_1457.JPG (1.69 MiB) Visad 6863 gånger
å
IMG_1455.JPG
IMG_1455.JPG (1016.9 KiB) Visad 6847 gånger
Edit:
Blev Kvällspyssel

Installerade blixtljusen som annars blivit kvar på hyllan :)

Mitt i allt undrar man vad man håller på med egentligen :-)
IMG_1456.JPG
IMG_1456.JPG (1.54 MiB) Visad 6854 gånger
Syns bra i alla fall

[youtube]Bbun7jnmG5g[/youtube]
#1176308
Micce1980 skrev:Det kom ett paket från Kina :) Kina-led konverteringen kan börja :) Även Ocean Race nyckelband låg fint och väntade när jag kom hem
IMG_1457.JPG
å
IMG_1455.JPG
Edit:
Blev Kvällspyssel

Installerade blixtljusen som annars blivit kvar på hyllan :)

Mitt i allt undrar man vad man håller på med egentligen :-)
IMG_1456.JPG
Syns bra i alla fall

[youtube]Bbun7jnmG5g[/youtube]
Snyggt!

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1176706
bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!

Bild
Lycka till med dubbelt så hög servicekostnad och att stödja ett märke som gjort allt för att fuska och förstöra folks livskavlitet med höga utsläpp :lol:
#1176717
I dag har jeg gjort litt forebyggende arbeid, blant annet redusert vibrasjoner og slitasje, samt tettet med pakningssilikon. Tror det ble bra! :)
Användarvisningsbild
av oaka
#1176750
Bytt ojla, oljefilter och luftfilter. Även tvättat bilen med skumkanon och nollat larmlampa för ABS med icarsoft 2 för volvo o saab.
Lagt på glasbehandling på framrutan. Ska städa invändigt imorrn o byta bromsskivor i fram.
Gå på men nån bra rengöring som ger lyster åt "tröskeln" intill bakluckan samt svart plast runtom. Fanns visst nåt bra på mekonomen. Lite däckglans ska det få bli med
  • 1
  • 750
  • 751
  • 752
  • 753
  • 754
  • 1849

Lämnat in den på reparation :party: […]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

En fundering kring XC70. Jag har idag en XC90 3.2[…]

Ojämn Tomgång.

Min B230FB motor har ojämn tomgång,vand[…]

XC - Rear axle sensor

Hej! Har en XC60 -2015 som har visar symbol att […]