Moderator: Moderatorer

#1160596
Spoiler »
Nu blir jag besviken på dig, Jag säljer ju BVE produkter i min butik! ;)
#1160620
Rudolfs skrev: Nu blir jag besviken på dig, Jag säljer ju BVE produkter i min butik! ;)
I know! Tanken har slagit mig många gånger att ratta förbi Kista men det blir liksom aldrig av. Däremot verkar ju Reflections vara slut för jämnan i BVE-shoppen, ni har inga flaskor av det hos er månne?
#1160639
grillchips skrev:
Rudolfs skrev: Nu blir jag besviken på dig, Jag säljer ju BVE produkter i min butik! ;)
I know! Tanken har slagit mig många gånger att ratta förbi Kista men det blir liksom aldrig av. Däremot verkar ju Reflections vara slut för jämnan i BVE-shoppen, ni har inga flaskor av det hos er månne?
Nej vi har inget av det hemma, säg till så kan jag ta med mig hem om du behöver prylar :)
#1160678
Spolat av bilen, inget tacksamt läge med allt sand och saltdamm...

Har dessutom fått mina gamla fälgar (två uppsättningar 16" Volvo originalfälgar) sålda idag! :D Trodde ingen ville ha dom, att jag aldrig skulle bli av med dom, dessutom var en uppsättning udda till antalet. Var nära att åka med dom till tippen...
#1160720
AWDvolvo skrev:
Finsken skrev:Hämtat den från lacksyddsbehandling, lite foliering och så fick framsidurutorna en lite mörkare ton.
Bild
Vad har du för % toning på fram o bakrutorna?
50% fram och bak är de Volvo original, har för mej att de är 20%
#1160721
Hämtat ett paket med en ny uppsättning stötdämpare och lite annat smått och gått. 3 dagar från tyskland och en bråkdel av svenska priset. Enda jag kan klaga på är att UPS per definition är rätt jobbiga att ha att göra med :roll:
#1160769
Finsken skrev:
AWDvolvo skrev:
Finsken skrev:Hämtat den från lacksyddsbehandling, lite foliering och så fick framsidurutorna en lite mörkare ton.
Bild
Vad har du för % toning på fram o bakrutorna?
50% fram och bak är de Volvo original, har för mej att de är 20%
Vart riktigt snyggt! Ger en helt annan look! Grymt :-)-)
#1160811
Bild
Lite vårfint med nya mattor, insmort skinn m.m.
Användarvisningsbild
av C.W.
#1161021
jimlindeborg skrev:Bytte till Polestar Performance Parts luftfiltret. Vetinte om det är inbillning med tyckte jag fick lite mer turboljud, men filtret såg identiskt ut som original :-O)

Kunde inte hålla mig längre så sommarhjulen åkte på i samma veva, på lördag blir det sänkfjädrar och Polestar avgassystem! 8)
Spoiler »

Hej.
vad fick du ge för dem?
Fick själv litet paket från Kina.
Bilagan doorsills1.jpg finns inte längre
doorsills1.jpg
doorsills1.jpg (249.79 KiB) Visad 6206 gånger
monterat o klart
Bilagor
doorsills2.jpg
doorsills2.jpg (373.26 KiB) Visad 6202 gånger
  • 1
  • 720
  • 721
  • 722
  • 723
  • 724
  • 1849

Ju mer jag läser här på forumet om[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]