Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1232852
Liten återkoppling efter provkörning igår.
Den var riktigt fin och det är en D4a 181 hästar.
Vill inte säga så mycket mer än då allt inte är klart men vi skrev kontrakt igår. :) Ska bara lösa finansieringen så kan jag lägga upp någon bild och info.

//Vissii
#1233014
Då ska vi se. Här är då våran nygamla bilen:
Bild

Har tyvärr bara en bra bild som jag tog i hallen. Sen har det mest varit mörkt och snöigt när jag tagit korten.

Det är en 2014 D4 Summum med Inscription paket. Vad jag förstått så är det unik klädsel med "Inscription" inskrivet i nackstödet och även instegslister där det står Inscription.
Utrustning:
Panorama tak
Parkeringssensor fram och bak
Volvo on Call
Keyless go
Premium sound
Navigation
Helljus automatik
Kurvljus
20" Titania fälgar

Så det var en hel del utrustning på den.

Är hittills riktigt nöjd men två saker står på att göra listan:
Dragkrok
Toning på bakrutorna

Lyckades få ner den lite i pris så både vi och säljarna blev nöjda.
#1233254
vissii skrev: Vad jag förstått så är det unik klädsel med "Inscription" inskrivet i nackstödet och även instegslister där det står Inscription.
Unik kanske va att ta i men det är den bra mycket finare än vanliga Summum, den blir du nöjd med.
#1233591
fjohan82 skrev:Inscription är pricken över i!
Grattis till en trevlig kärra! :-)-)
Tack så mycket! :) Riktigt nöjd hittills. Har inte blivit några längre resor än men det blir upp till fjällen om ett par veckor. :)
intruder1400 skrev:Lite sent men EGR problem på dom tidiga VEA motorerna
Kan se att den är utbytt mot en nyare variant i den första servicen. :)
XC90_Executive skrev:Grattis! Mycket fin bil! :D Titania 20” passar perfekt på Inscription i den färgen :-)-)
Ska bli kul att få på dem till våren. :) Även fast jag tycker den ser helt OK ut redan nu med 17" vinterdäck. Hehe
StefanN skrev:
vissii skrev: Vad jag förstått så är det unik klädsel med "Inscription" inskrivet i nackstödet och även instegslister där det står Inscription.
Unik kanske va att ta i men det är den bra mycket finare än vanliga Summum, den blir du nöjd med.
Ja, unik var kanske fel ord. Mera ovanlig kanske? Hade aldrig hört talas om Inscription på de tidigare innan. :)
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]