Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1228016
AndreasThn skrev:
Geoham skrev:
AndreasThn skrev:Låter som en bra deal, vad blir det nu?
Går ner mig. Det blir en VW Passat 2018.
Passat är väll inte fel, ett tänkbart alternativ vid nästa bilbyte för vår del.
GTE?
GTE har väl sämre räckvidd än dagens Volvobilar på ren el?
Dom är rätt snygga. Snyggast VW måste vara Tiguan R-Line. Men nu står det ju Volvo i pannan.... :oops:
#1228020
GTE har ungegär 40km "äkta" räckvidd på el så det är ingen fara på den fronten. Men tyvärr är den ju inte fyrhjulsdriven om man har det behovet.
#1228032
AndreasThn skrev:
Geoham skrev:
AndreasThn skrev:Låter som en bra deal, vad blir det nu?
Går ner mig. Det blir en VW Passat 2018.
Passat är väll inte fel, ett tänkbart alternativ vid nästa bilbyte för vår del.
GTE?
Passat är en bra bil, annars hade jag inte beställt en men kanske inte så sexig haha.
Nej blir en vanlig bensinare. Ganska skönt att gå tillbaka bensin igen känner jag, älskar xc60n men föredrar bensin nu när jag ägt både.
#1228110
Då slipper du ju ha bekymmer med deras eviga fuskande med diesel utsläpp inom Volkswagen koncernen.
#1228163
om man bryr sig om det, de flesta som kör Audi el vw skiter nog fullständigt i det, skule du sluta köra Volvo om de uppdagades med samma sak? jag skulle inet bry mig för fem öre. Och nu var det ju inte det tråden handlade om, utan försäljning av en XC60.
#1228166
Hade också tagit budet på 350.

Jag värderade min på en firma, har identisk/samma utrustning som du men saknar elbaklucka samt panorama. och har Electric Silver Premium.

Fick bud på 315 000... min har rullat 600 mil.. skrattade och åkte hem.
#1228185
snowi skrev:Hade också tagit budet på 350.

Jag värderade min på en firma, har identisk/samma utrustning som du men saknar elbaklucka samt panorama. och har Electric Silver Premium.

Fick bud på 315 000... min har rullat 600 mil.. skrattade och åkte hem.
Firmor ger kassa bud märkte jag också. Har fått bud på undet 300 av flera. Har du också 20" sommar och vinterdäck?
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]