Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1226247
Mccartney skrev:Jag hade nog åkt till en firma som tillhandahåller volvo bilar. Kanske något dyrare men känns som att man får bättre hjälp.
Bilen i första inlägget står hos en auktoriserad ÅF.
av Mccartney
#1226249
fjohan82 skrev:
Mccartney skrev:Jag hade nog åkt till en firma som tillhandahåller volvo bilar. Kanske något dyrare men känns som att man får bättre hjälp.
Bilen i första inlägget står hos en auktoriserad ÅF.
Aha:) ok då borde det väl vara ok:)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1226330
Bilen såld idag till en ägare lite söderut:
Fordonsstatus
Påställt (2018-01-17)
Förvärvsdatum
2018-01-17
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1226333
mattiasv60 skrev:
fjohan82 skrev:Typ 6000 mil första 1,5 året, sen verkar den ha stått i 1,5 år...
https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/LXS569
Enligt denna länk har bilen besiktigats redan ett år efter registrering ? Har den då rullat som taxi eller i annan "kommersiell" trafik ? För privatbruk är det ju först efter 3 år första besiktningstillfället infaller.
/M
Skulle kunna varit en hyrbil/verkstadshyrbil hos Bilbolaget då de står som tidigare ägare i registerutdraget.
av alex1234
#1226498
Hallå mina herrar!

Det var jag som köpte bilen igår och jag skall uppdatera om situationen lite längre fram för att dela med mig. Tackar för de som skrivit och lagt ner tid, jag såg tyvärr vissa saker lite sent.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1226504
alex1234 skrev:Hallå mina herrar!

Det var jag som köpte bilen igår och jag skall uppdatera om situationen lite längre fram för att dela med mig. Tackar för de som skrivit och lagt ner tid, jag såg tyvärr vissa saker lite sent.
Grattis!
Du blir säkert nöjd med bilen! Det var ju ett bra pris på den dessutom :-)-)
av volvofantast
#1226527
alex1234 skrev:Hallå mina herrar!

Det var jag som köpte bilen igår och jag skall uppdatera om situationen lite längre fram för att dela med mig. Tackar för de som skrivit och lagt ner tid, jag såg tyvärr vissa saker lite sent.
Bara att gratulera.

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]