Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1225680
Grattis!
Plus eller Pro? Volvo on Call-paketet?
Lastpaket med akustik eller tonat? Jag hade valt akustik och lagt på film, då får man en lite tystare färd samtidigt som det blir svårare att slå in rutorna.
Jag hade lagt till 7000:- för att få 19" hjul och 2000:- för att även få de yttre speglarna avbländbara. Även Intellisafe för 5900:-.
Parkeringskameran är guld! Dock blir den igensatt när man kör på blöta vägar. Vill du vänta med den, lägg till förberedelsen för 500:-!
Glöm inte stänkskydd och hållare för solglasögonen! 8)
#1225686
fjohan82 skrev:Grattis!
Plus eller Pro? Volvo on Call-paketet?
Lastpaket med akustik eller tonat? Jag hade valt akustik och lagt på film, då får man en lite tystare färd samtidigt som det blir svårare att slå in rutorna.
Jag hade lagt till 7000:- för att få 19" hjul och 2000:- för att även få de yttre speglarna avbländbara. Även Intellisafe för 5900:-.
Parkeringskameran är guld! Dock blir den igensatt när man kör på blöta vägar. Vill du vänta med den, lägg till förberedelsen för 500:-!
Glöm inte stänkskydd och hållare för solglasögonen! 8)
Jag Valde Pro, Volvo on call, Lastpaket med tonat, då jag har haft akustik innan men gör ingen större skillnad i ljud.

Känner att 18" är helt ok, något billigare i bränslekostnad antar jag och billigare när man väl ska byta däck.
Intellisafe är med och parkeringskameran är med....glömde skriva det. Jag är av den åsikten att jag tycker stänkskydd är fult..... :lol:
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1225694
PS är ju sänkt till 9000 nu men jag känner att HP stereon är fullt tillräcklig för min del (s60)

Förresten grattis till valet av bil ,väntar med spänning på foto när du fått leverans.

Tog du svart innertak? Riktigt läckert annars.
Sen kan jag nog tycka att laminerat hade varit bättre att välja då orginaltoninen ändå är för ljus enl mig då.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av 1 Magnus-B, redigerad totalt 0 gånger.
#1225697
Vad blev det för klädsel?
Själv har jag sportstolar med svart skinnklädsel som matchar fint till svart metallic, svart inredning och tak.
Grattis till ny bil.
#1225710
Din kommer se ut som min med skillnad på fälgarna. Du kommer bli nöjd.
Själv är det min första diesel och första 4-hjulsdrift. Efter över 1 års ägande så är det fortfarande roligt att köra bil.
När kommer den?
#1225716
Bjud på en bild från byggdinvolvo ,2 månader är lång tid även för oss.
Blir tjusigt med svart innertak.
#1225717
Mccartney skrev:Säljaren sa två månader ca. Vilka fälgar har du? Har du akustikrutor?
Jag har lastpaket tonade rutor och inga akustikrutor. Bilen går faktiskt tyst ändå fast jag har 19" Artio fälgar med 235X40 däck.
Bilen är tystare än jag trodde den skulle vara och känns inte stötig heller.
Bilagor
20170505_172255.jpg
20170505_172255.jpg (1.48 MiB) Visad 572 gånger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16

Tackar för input! Yes det ska vara Denso och […]

Står det någonstans på Volvos he[…]

V70N 2004 2,4 140hk. Nybytt kamaxelgivare, bilen g[…]

Hej! Jag fick med problem med att bakluckan ej gic[…]