Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1227522
Mccartney skrev:Funderar på att komplettera med detta. PS, Eluppvärmda spolarmunstycken och värme i vindrutan.
Dom hade jag valt till, mycket användbara, speciellt på vintern
Mccartney skrev:]Vill man ha växelpaddlar? någon som använder dem?
Det är rätt personligt, då vi alla är olika och för min del hade jag inte valt då jag känner att jag inte kommer använda det
#1227523
Paddlarna tog ja oxå :D
Kul grej och om jag minns kostade dom ca 1900kr.
Använder dom sällan men någon gång faktiskt.
Har dragit tungt släp några gånger och då har ja använt dom.
Man slipper lägga i sport för att kunna växla manuellt.

Fickparkeringshjälpen är rätt onödig även om den funkar. Det som jag inte valde vid beställningen var DAB (tog bara dab förberedelse) DigitalTV, kameran i fronten och en knapp för barnsäkerhetslås i baksätet.
Elvärme i rutan och i spolarmunstyckena är bra för då kan man rengöra rutan även när det är kallt utan att det fryser. Köra i alla olika nederbördsvarianter av snö går mycket lättare med en varm ruta när allt smälter och rinner av.
#1227594
Går det att få Beechwood-klädseln fortfarande? Är nog rätt udda.
#1227605
Mccartney skrev:Funderar även på ljusläderklädsel, kanske smutsen syns förmycket:)
Haft svart inredning i alla bilar fram till våren förra året och har nu soft beige. All smuts som man drar in tycker jag syns mindre som grus med mera, kan tänka mig att viss annan mörk smuts syns mer men syns den ska det ju ändå bort på samma sätt som om en ljusare fläck hade synts på en svart inredning :wink:
#1227696
Mccartney skrev:Var hos ÅF idag och la till PS och uppvärmd vindruta o spolarmunstycken:)
Du kommer att bli nöjd!

Hade ljust sportläder i en S60 Classic och i övrigt mörk inredning. Det var väldigt snyggt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]