Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av THX138
#1216160
När kom Sveriges radio appen
Jag har inte varit uppkopplad i bilen på någon månad pga liten datamängd provade att koppla upp mig förra veckan utan framgång både på apparna och kartan, idag provade jag igen med framgång jag såg då att det fanns en ny app, hade uppkopplingen något samband med nya appen kan inte minnas denna app förut :?:
Användarvisningsbild
av Derank
#1216168
THX138 skrev:När kom Sveriges radio appen
Jag har inte varit uppkopplad i bilen på någon månad pga liten datamängd provade att koppla upp mig förra veckan utan framgång både på apparna och kartan, idag provade jag igen med framgång jag såg då att det fanns en ny app, hade uppkopplingen något samband med nya appen kan inte minnas denna app förut :?:
Har väl alltid funnits el? P1. Rix. Energy. Bandit osv osv

Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk
av THX138
#1216177
Tänker inte på Radioplay utan denna app har några minuter av olika inslag bl.a. Sport eko m.m. den heter SVERIGES RADIO jag har inte haft den förut.
av Henkan
#1216182
THX138 skrev:Tänker inte på Radioplay utan denna app har några minuter av olika inslag bl.a. Sport eko m.m. den heter SVERIGES RADIO jag har inte haft den förut.
Jag hade min S60 D4 VEA -17 på service för någon vecka sedan, man uppgraderade massor med saker och jag tror appen kom efter det. Dessutom känns bilen lite piggare efter servicen.
av THX138
#1216188
Henkan skrev:
THX138 skrev:Tänker inte på Radioplay utan denna app har några minuter av olika inslag bl.a. Sport eko m.m. den heter SVERIGES RADIO jag har inte haft den förut.
Jag hade min S60 D4 VEA -17 på service för någon vecka sedan, man uppgraderade massor med saker och jag tror appen kom efter det. Dessutom känns bilen lite piggare efter servicen.
Tack för infon då vet jag att molnet fungerar eftersom jag inte varit på verkstan på snart ett år min är en S60 D4 -14 :P
Användarvisningsbild
av Derank
#1216861
nilsgunnar skrev:Jag tror den släpptes för två veckor sen. Listan med appar som finns laddas väl ner så alla får väl den samtidigt.
Såg den idag men jag hade bara en kanal. Nyheter typ.hackade fett

Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk

Hej Känner fan inga vibrationer alls. Undrar […]

Hej Söker trasig strålkastare eller eg[…]

Lyfta går men det lossnar det en bit av vent[…]

016 och 007 går inte att byta öht d&a[…]