Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av munin
#1211253
Ska byta bil och vill ha en "högre" bil, kollat lite på touareg (årsmodell 15-17) men känner att det blir onödigt hög driftkostnad på den, så jag har börjat snegla på xc60.
Har hittat några välutrustade xc60 årsmodell -17 med dryga 1500 mil på mätaren och med inscription paket som ligger mellan 360-380 tusen det som gör mig lite tveksam är att det är ganska mycket pengar med tanke på att det är gamla modellen. Hur fasiken ska man resonera kanske köpa en snikutrustad v90 och fortsätta sitta nära backen :???: nya xc60 är på tok för dyr om man vill ha lite utrustning ja till och med snikutrustad kostar den mycket.
Hjälp mig att göra ett klokt val....
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1211315
munin skrev:Ska byta bil och vill ha en "högre" bil, kollat lite på touareg (årsmodell 15-17) men känner att det blir onödigt hög driftkostnad på den, så jag har börjat snegla på xc60.
Har hittat några välutrustade xc60 årsmodell -17 med dryga 1500 mil på mätaren och med inscription paket som ligger mellan 360-380 tusen det som gör mig lite tveksam är att det är ganska mycket pengar med tanke på att det är gamla modellen. Hur fasiken ska man resonera kanske köpa en snikutrustad v90 och fortsätta sitta nära backen :???: nya xc60 är på tok för dyr om man vill ha lite utrustning ja till och med snikutrustad kostar den mycket.
Hjälp mig att göra ett klokt val....
Det kloka valet: Kör vidare med det du har. :lol:
Det roliga valet: Det beror på vilket drivmedel, motor och utrustning du vill ha. Om du inte måste ha Inskription paketet så finns det välutrustade Summum till betydligt mindre pengar. Momentum ytterligare billigare. Du får ge lite mer vägledning till oss...
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]