Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1210768
Med hybriden kan du starta fläkt och ACn också! :D Skönt som satan på sommaren att dra igång när man går från stranden mot parkeringen.. 3-4 minuter fullblås i bilen brukar få ner temperaturen till acceptabel innan man är framme vid den. :)
av LazerHawke
#1210769
joel80 skrev:Med hybriden kan du starta fläkt och ACn också! :D Skönt som satan på sommaren att dra igång när man går från stranden mot parkeringen.. 3-4 minuter fullblås i bilen brukar få ner temperaturen till acceptabel innan man är framme vid den. :)
och hur kommer det sig att man valt att bara ha funktionen på hybriden som du nämner? och inte samtliga?
Användarvisningsbild
av Derank
#1210775
hybriden tar väl krämen från batterierna, antar jag. VEA kan du väl starta via VOC och på så sätt köra igång AC, själv så läte rjag bilen gå i några min inan avfärd på parkeringen, då är den kall
av LazerHawke
#1210778
Derank skrev:hybriden tar väl krämen från batterierna, antar jag. VEA kan du väl starta via VOC och på så sätt köra igång AC, själv så läte rjag bilen gå i några min inan avfärd på parkeringen, då är den kall
så med voc kan man starta bilen och få den nedkyld på den vägen?
av LazerHawke
#1210779
Lyfter nyfiket en fråga och undrar om VOC är mer pålitligt idag än det varit tidigare?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1210780
LazerHawke skrev:
Derank skrev:hybriden tar väl krämen från batterierna, antar jag. VEA kan du väl starta via VOC och på så sätt köra igång AC, själv så läte rjag bilen gå i några min inan avfärd på parkeringen, då är den kall
så med voc kan man starta bilen och få den nedkyld på den vägen?
Motorstart via VOC-appen kräver VEA-motor och automatlåda..

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]