Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1212464
Min S60 ändrades till byggd igår men Vin numret är inte ifyllt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1212538
Magnus-B skrev:Min S60 ändrades till byggd igår men Vin numret är inte ifyllt.
Läste du mitt inlägg, det som var precis innan ditt?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1212548
Jo precis men jag uppfattade det som en diskussion ang vad som visades och inte visades och bekräftade därför att det inte är ifyllt något vin nummer när bilen övergått till "byggd".
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1212644
Magnus-B skrev:Jo precis men jag uppfattade det som en diskussion ang vad som visades och inte visades och bekräftade därför att det inte är ifyllt något vin nummer när bilen övergått till "byggd".
Dessa forum. Så lätt att man missar/missuppfattar varandra. :D Men då är vi överens, kanske. :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av torbjorn_75
#1212695
Ted68 skrev:Blev sugen på att köpa en, vad fick du betala för den?
Tänkte väl att det kunde fresta någon. :)
Jag beställde från Brandon AB enligt föregående länk och betalade 125 kronor inklusive moms, plus frakt.
Den går säkert att köpa från lokal återförsäljare också, om man vill undkomma frakten. Exempel: V60 1:43
av waiko
#1215555
Så nu står det att bilen är byggd på min Volvo sida, byggd i Gent. Vet nån hur lång tid det tar innan man kan hämta bilen hos Åf? Man är ju grymt sugen på bilen nu när man väntat ett bra tag
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1215587
Tror min S60 blev byggd v45 och v47 hoppade den till att vara på väg till handlaren och lördagen 25/11 fick jag ett mejl att den var klädd i transportskydd sen var den levererad av biltransporten tisdagen 28/11.
Den fick väl en resa med båt mellan Gent - Göteborg och sen vidare till Ystad med biltransporten.
Troligen leverans nästa vecka om dem hinner få hem vinterhjulen som tydligen var lite svåra att hitta.
av waiko
#1215652
Härligt då kanske min bil oxå ändrar sig snart? Hoppas det, nu är man verkligen sugen på att få den nya bilen. Lägg gärna upp bilder när ni får er bil
Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.