Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1206512
Rillee skrev:Man blev kallad för Gubb jävel igår när man sa till ett gäng ungdomar som välte toalett papper på Coop. Nu har man fått reda på att man kör en gubb bil och jag är bara 39
Du får byta avatar också. Gubbarna "på hyllan" i Muppet Show blir perfekt! :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1207431
Ber om ursäkt det var jag som inledde tråden med att ta upp kännetecken för "gubbil" med all respekt för er som känner att ni kvalar in under kategorin ,740 gl med 14 tummare kallades ju detsamma för en del år sen. nog om det.

Pangaea fälgen är riktigt snygg och ser något större ut än 16" enl mig,synvilla såklart.
Tycker 16" känns riktigt bekvämt och på V70in så tyckte jag att den slet ner 17 tums däcken mycket snabbare än 16".
Kostnad? ja säkert alldeles för mycket men ingångspriset 229,900,-
Användarvisningsbild
av DaltonSleeper
#1207456
Du får testa och se hur 16 tummarna går, själv var de alldeles för svampiga på min gamla S60 och om man vill man dra nytta av sportchassit är det nog 17+ som gäller. Dock gillar jag direktstyrning och att den ligger platt i rondellerna oavsett hur snabbt det går...
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1214640
på väg.JPG
Nu händer det lite iallafall.
på väg.JPG (13.89 KiB) Visad 2189 gånger
av dannesk
#1214735
Rillee skrev:Man blev kallad för Gubb jävel igår när man sa till ett gäng ungdomar som välte toalett papper på Coop. Nu har man fått reda på att man kör en gubb bil och jag är bara 39
Med stor sannolikhet så blir den blir automatisk uppgraderad ifrån gubbbil om du har 18" eller större fälgar på bilen! :)
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1215135
Var och snokade hos handlaren idag och där stod min s60 i vita kläder så den såg inte så rolig ut.
Ska ta och svänga förbi imorgon och se om det går att fota ,lite rörigt idag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1215290
Bild

Det kliar i fingrarna.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1217263
Har nu fått reda på regnumret och såg att det är my 2017 och inte 2018 som jag skrev tidigare.
Så det närmar sig ,får väl vänta och se om säljaren ringer idag eller måndag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Bränslepump finns på bensinmodellerna,[…]

Hej Hasse och tack för ditt svar. Läsar[…]

Jag tänker att eftersom vvt-enheterna är[…]

Jag använder numera vanlig "brännar[…]