Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ice71
#1204824
Har märkt nu när det börjar bli mörkare att det inte lyser i knapparna till elstolen. Ska det vara så eller är det bara i min bil?
Gäller xc60 - 17 (gamla modellen)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1204870
Perra83 skrev: Behövs det?
Belysning är ju alltid fint :)

Men nej som Perra83 säger finns det ingen belysning för de
Användarvisningsbild
av SvenB
#1204873
Kan vara en säkerhetsfråga. Man skall väl inte titta på dom knapparna, när man kör. Speciellt inte nattetid. :wink:
av Ice71
#1204958
SvenB skrev:Kan vara en säkerhetsfråga. Man skall väl inte titta på dom knapparna, när man kör. Speciellt inte nattetid. :wink:
Kan väl kanske ligga nåt i det, men i mitt fall så brukar jag ändra direkt eller strax efter jag kör iväg om nån annan använt bilen innan mig.
För att förtydliga så menade jag minnesknapparna.
Skulle inte gjort något om det lyst lite snyggt i dom tycker jag. Blir ju att man får känna sig fram.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1204969
Kunde ju lyst när man öppnar dörren och slockna tillsammans med innerbelysningen, det skulle i alla fall se fint ut som sagt :wink: Själv har jag inga problem att känna de men ändå
av KrilleW
#1204973
Ice71 skrev:
SvenB skrev:Kan vara en säkerhetsfråga. Man skall väl inte titta på dom knapparna, när man kör. Speciellt inte nattetid. :wink:
Kan väl kanske ligga nåt i det, men i mitt fall så brukar jag ändra direkt eller strax efter jag kör iväg om nån annan använt bilen innan mig.
För att förtydliga så menade jag minnesknapparna.
Skulle inte gjort något om det lyst lite snyggt i dom tycker jag. Blir ju att man får känna sig fram.

Koppla minnet till bilnyckeln så behöver du inte röra stolen alls :)

Hej på er Hjälper barnbarnet med hans E[…]

Eftermontera bluetooth v70 2012

Tjena. Man kan använda begagnade prylar helt […]

Det är inte så att det räcker med[…]

Vilken motor är det frågan om, bensin e[…]