- sön 20 aug 2017, 12:46
#1192696
du har fått förslag på lösning genom att gå in hos en handlare, ringa Kundtjänst och trycka på on call-knappen. Har du prövat något av följande? Känns viktigare för dig att diskutera än att få "problemet" löst.
Har en vän som köpte begagnat också. Han tryckte på on call, så gjorde de en reset på abonnemanget och skickade en pinkod till honom. Tog några minuter.
Har en vän som köpte begagnat också. Han tryckte på on call, så gjorde de en reset på abonnemanget och skickade en pinkod till honom. Tog några minuter.
XC60 D4 AWD Classic Summum, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, Onyx black, Polestar, Läderstol Sport, m-grå innertak, Titania 20", Vinterhjul 18" LEDA, Stylekit silver, stänkskydd f+b, stötfångarskydd bak, Spegelkåpor silver