Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1187534
Dåså. Batteriet kostade 1320 kr och arbetet kostade 1035 kr. Angående artikelnummer på batteriet står det följande på kvittot: Batteri (VO 30782872), googlade på numret och fann en massa batteri på bildelsbasen. Det kan vara artikelnumret.

Trevlig onsdag! :D
#1187589
Bellator1 skrev:Dåså. Batteriet kostade 1320 kr och arbetet kostade 1035 kr. Angående artikelnummer på batteriet står det följande på kvittot: Batteri (VO 30782872), googlade på numret och fann en massa batteri på bildelsbasen. Det kan vara artikelnumret.

Trevlig onsdag! :D
Trevlig läsning.
Bra att du stod på dig.
Finns många som har oviljan/kunskapen att gå till botten med problemen. Lättast att byta hela moduler. Bild
Användarvisningsbild
av CabBO
#1189950
Lobocut skrev:Detta gör mig förbannad, vad är det för jävla pajas återförsäljare?
Note to self, handla eller serva aldrig bilen på Nybergs.
Känner du dig lurad?
#1189973
CabBO skrev:
Lobocut skrev:Detta gör mig förbannad, vad är det för jävla pajas återförsäljare?
Note to self, handla eller serva aldrig bilen på Nybergs.
Känner du dig lurad?
Vad är det du har missat i tråden? Är den kunden som ska veta mer om vad som behöver göras?
Användarvisningsbild
av CabBO
#1190020
Lobocut skrev:
CabBO skrev:
Lobocut skrev:Detta gör mig förbannad, vad är det för jävla pajas återförsäljare?
Note to self, handla eller serva aldrig bilen på Nybergs.
Känner du dig lurad?
Vad är det du har missat i tråden? Är den kunden som ska veta mer om vad som behöver göras?
Nej, men jag såg inget inlägg från dig innan och tänkte att du kanske var en som fått betala dyrt för detta i tidigare skede hos Nybergs.
Så tänkte jag.
Användarvisningsbild
av C.W.
#1190071
nån som bytt batteriet (det lilla) och kan visa med bilder hur man gör?
för framtida bruk (bra att veta)
#1232914
fortfarande ingen som har artnr på modulen så ska jag nog sno ihop ett dussin och kränga, kan ju iofs höra med skroten,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Walt (Disney) https://www.google.com/[…]

Lägg dig under bilen m hasplåten borta,[…]

På frugans förra bil (VW Passat 04 AWT […]

Uppdatering på den trasiga "bränsl[…]