Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av per76
#1164299
Har en XC60 D4 AWD som jag är sugen på att optimera. Någon som vet om Polestar kommer att köra någon kampanj under våren? Tidigare år så har de ju kört kampanjpris.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1165963
Idag var jag och Polestar optimerade min V60 CC. Bilen blev mkt rappare vid gaspådrag.
Fick dock 1 Polestar märke som var väldigt litet och passar bättre till dom bilar som är Classic modeller, typ XC60 nu och V60 CC -18.
Jag har ju stort D4 och AWD.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1165982
CabBO skrev:Idag var jag och Polestar optimerade min V60 CC. Bilen blev mkt rappare vid gaspådrag.
Fick dock 1 Polestar märke som var väldigt litet och passar bättre till dom bilar som är Classic modeller, typ XC60 nu och V60 CC -18.
Jag har ju stort D4 och AWD.
Beställ ett litet AWD-märke istället och ta bort det stora som sitter under D4. Ser bättre och modernare ut med detta och det lilla Polestar-märket bredvid D4.
av grålle1
#1166015
Eller ta bort alla märken... ännu snyggare (tycker jag) :wink:
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1166036
CabBO skrev:Idag var jag och Polestar optimerade min V60 CC. Bilen blev mkt rappare vid gaspådrag.
Fick dock 1 Polestar märke som var väldigt litet och passar bättre till dom bilar som är Classic modeller, typ XC60 nu och V60 CC -18.
Jag har ju stort D4 och AWD.
Annars får du beställa ett eget större märke.. :)


http://s.aliexpress.com/VnmaiARZ
Användarvisningsbild
av CabBO
#1166603
SagaPer skrev:Bild
[/quote]

Oavsett om jag skall ha Polestar märket på eller inte. Eller om jag skall ha något D4 AWD på bakluckan, så vill jag ha ett Polestar märke som passar om jag vill ha det ditsatt. Att beställa ett mindre awd märke är ok också. Jag tycker det ser snyggt ut som SagaPer visar bild på.

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]

Byta larmsiren.

Tack för det. :-)