Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av titanum
#1157650
Geoham skrev:Jag fegade. Valde det praktiska och bytte till svarta sportstolar, svart tak och behöll inscription walnut dekor. Gillar beige stolarna mer men jag har två småbarn och jag vågar inte helt enkelt!
Har också svarta sportstolar och svart tak, riktigt snyggt! Lite svårt att hitta mörka saker dock ;-)

Överväg Rich Java en gång till, en grym färg ju och inte lika vanlig som Osmium, tror att Rich Java vore riktigt snygg ihop med Avior dessutom.

Jag tog Onyx och har nog aldrig haft en bil där jag fått så många positiva kommentarer om att den ser snygg ut även från folk som inte är så bilintresserade. Svart kräver dock lite skötsel men med rätt medel och lagom ambition har det funkat riktigt bra ändå.
av AllramEest
#1158249
Geoham skrev:Jag fegade. Valde det praktiska och bytte till svarta sportstolar, svart tak och behöll inscription walnut dekor. Gillar beige stolarna mer men jag har två småbarn och jag vågar inte helt enkelt!
Smart val även om ljus klädsel är snygg. Jag rotade fram några bilder från en gång jag rengjorde stolarna i förra bilen.
För att hålla klädseln fräsch måste man putsa rätt ofta.
IMG_1925.JPG
IMG_1925.JPG (395.46 KiB) Visad 603 gånger
IMG_1923.JPG
IMG_1923.JPG (488.93 KiB) Visad 599 gånger
av jonteskane
#1159139
Spoiler »
Riktigt snygg bil! Fälgarna är magiskt fina!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela inlägg. Tryck besvara istället.
av Geoham
#1159205
Spoiler »
Snygg! Färgen är klockren
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela inlägg. Tryck besvara istället.
av Geoham
#1159206
AllramEest skrev:
Geoham skrev:Jag fegade. Valde det praktiska och bytte till svarta sportstolar, svart tak och behöll inscription walnut dekor. Gillar beige stolarna mer men jag har två småbarn och jag vågar inte helt enkelt!
Smart val även om ljus klädsel är snygg. Jag rotade fram några bilder från en gång jag rengjorde stolarna i förra bilen.
För att hålla klädseln fräsch måste man putsa rätt ofta.
IMG_1925.JPG
IMG_1923.JPG
Ja det är kul när man ser fläckar så tydligt. Känns bra att jag bytte.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1159324
hakkan21 skrev:
IMG_0767.jpg
Ser fin ut!

Hade den svart list i rutornas nederkant som standard, eller har du fixat till det?

Jag hade gärna haft svart på min istället för silver..

Bytt bakfjädrar på min XC60, enkelt.

Har läst tråd på annan Volvo, det[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ar[…]

Clean Zone Interior Package

Tjena. Jag har försökt labba med den fun[…]