Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Blixnabb
#1154039
Min karta har slutat funka, tänkte att surfen var slut på kortet så jag satte dit ett nytt kort men inte då.
Den visar helt enkelt ingen kartbild oavsett om jag zoomar.
Kan man nolla enheten eller någon som har någon annan ide?
Lyssna på webbradio är inga problem.
Användarvisningsbild
av Derank
#1154042
Kommer inte ihåg knapptryckningsren men tror att det står i manualen.



skickat från min SMIF004 galaxy a5 via Tapatalk över wifi.
Användarvisningsbild
av Derank
#1154043
Då håller in nån knapp medans systemet startar upp. Men det brukar vara för att avhjälpta att systemet hängt , sig oftast en app

skickat från min SMIF004 galaxy a5 via Tapatalk över wifi.
av LasseW
#1154106
Har motsvarande problem på min XC60 15. Kartan fungerar inte annat än på högsta zoon, typ svealandsnivå. Då syns Europavägar och större riksvägar, dock inte mer än så.
Användarvisningsbild
av drawman
#1154109
Har exakt samma problem i min V40 -16! Började för någon vecka sedan... Får kolla i manualen då!
Användarvisningsbild
av Derank
#1154123
Kollade i morse och internettkartorna funkade inte för mig heller . Är nog något allmänt fel

skickat från min SMIF004 galaxy a5 via Tapatalk över wifi.
av permikael
#1154140
Var ju något fel I molnet I somras… då försvann kartan helt ( när vi behövde den som mest :( ).

Kanske är så nu med? Inte kollat på våran ännu..
Användarvisningsbild
av drawman
#1154338
Kollegan har exakt samma problem i sin S80 Classic -16.. :roll: Frågan är om Volvo är medvetna om problemet?
Användarvisningsbild
av Blixnabb
#1154340
Ok, fler med samma problem.
Jag var förbi Volvo handlaren i ett annat ärende igår, han skrev upp problemet och ska titta på det nästa torsdag när han ändå ska se på mitt andra ärende.
Vi får se om det löst sig automatiskt tills dess eller om han kan få fram ett svar.

Funkar kartorna hos någon som inte har navigationen?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]