Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1190081
Ja, mer bilder tack! Skriv gärna vad det är för färg också, jag och sambon håller på att sålla ut lite och vill gärna se olika färger i olika förhållanden. :)

(Efterlyser framförallt Saville Grey men övriga är också intressanta.)
av mikebike
#1190106
grillchips skrev:Ja, mer bilder tack! Skriv gärna vad det är för färg också, jag och sambon håller på att sålla ut lite och vill gärna se olika färger i olika förhållanden. :)

(Efterlyser framförallt Saville Grey men övriga är också intressanta.)
Min förra bil var en silvermetallic XC60 och nuvarande V60 är svart, så någon annan färg vore lämplig till nästa bil (XC60).
Det finns ett par olika grå metallic som är snygga, dock vet jag inte vad som fanns som val 2015?
av danielh1025
#1190108
Onyx Black
Bilagor
IMG_3612.JPG
IMG_3612.JPG (249.62 KiB) Visad 488 gånger
IMG_3400.JPG
IMG_3400.JPG (238.32 KiB) Visad 494 gånger
IMG_3326.jpeg
IMG_3326.jpeg (271.24 KiB) Visad 496 gånger
Användarvisningsbild
av DaltonSleeper
#1190431
grillchips skrev:Ja, mer bilder tack! Skriv gärna vad det är för färg också, jag och sambon håller på att sålla ut lite och vill gärna se olika färger i olika förhållanden. :)

(Efterlyser framförallt Saville Grey men övriga är också intressanta.)
Uppdaterade länkarna i mitt inlägg ovan då Photobucket inte längre tillåter att man länkar till bilder utan betalkonto, tryckte in några extra (original) bilder då du var intresserad av Savile Grey. Du har säkert sett några av dom tidigare men där ligger dom iaf :)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1190442
Åh, tack Dalton! Hade glömt att din var Savile! :D Herregud så snygg den är. Sambon nickade instämmande och DET är ovanligt när man diskuterar bil med henne vill jag lova. "En sån vill jag ha". :lol:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1190471
DaltonSleeper skrev:
grillchips skrev:Ja, mer bilder tack! Skriv gärna vad det är för färg också, jag och sambon håller på att sålla ut lite och vill gärna se olika färger i olika förhållanden. :)

(Efterlyser framförallt Saville Grey men övriga är också intressanta.)
Uppdaterade länkarna i mitt inlägg ovan då Photobucket inte längre tillåter att man länkar till bilder utan betalkonto, tryckte in några extra (original) bilder då du var intresserad av Savile Grey. Du har säkert sett några av dom tidigare men där ligger dom iaf :)
Fem veckor kvar till jag får min i samma färg, men utan R-design paket. Så snygg en bil kan vara. :lol: :lol: (en helt opartisk kommentar, givetvis.) :wink:
av danielh1025
#1190517
Fem veckor kvar till jag får min i samma färg, men utan R-design paket. Så snygg en bil kan vara. :lol: :lol: (en helt opartisk kommentar, givetvis.) :wink:
Är du också av åsikten att vanliga avgasrören är snyggare än r-design? ;) Jag verkar vara den enda i världen som tycker det annars.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1190524
danielh1025 skrev:
Fem veckor kvar till jag får min i samma färg, men utan R-design paket. Så snygg en bil kan vara. :lol: :lol: (en helt opartisk kommentar, givetvis.) :wink:
Är du också av åsikten att vanliga avgasrören är snyggare än r-design? ;) Jag verkar vara den enda i världen som tycker det annars.
Jag har faktiskt inte tyckt att den ene är snyggare än den andra. "Sportigare eller sobrare", nä det var stolarna som avgjorde för min del. Stel och "gammal", då vill jag kunna ta mig lätt in och ur bilen.
Användarvisningsbild
av DaltonSleeper
#1190606
EbbevonVolvo skrev:
danielh1025 skrev:
Fem veckor kvar till jag får min i samma färg, men utan R-design paket. Så snygg en bil kan vara. :lol: :lol: (en helt opartisk kommentar, givetvis.) :wink:
Är du också av åsikten att vanliga avgasrören är snyggare än r-design? ;) Jag verkar vara den enda i världen som tycker det annars.
Jag har faktiskt inte tyckt att den ene är snyggare än den andra. "Sportigare eller sobrare", nä det var stolarna som avgjorde för min del. Stel och "gammal", då vill jag kunna ta mig lätt in och ur bilen.
Jag gillar nog R-Design rören något bättre än original, speciellt ihop med resten av R-Design paketet, till vanliga modellen så bör man givetvis köra vanliga utblåsen :). Kör P* rostfria där bak som jag upplever passa betydligt bättre än R-Design, en nackdel om man lägger märke till det är att diffusern är blank svart istället för matt silver. Det finns backspegelkåpor och handtag till skuffen att byta ut till blank svart, men då jag har instegslisten och fönsterlister i matt silver så vill jag behålla den stilen. Matt svart matchar grillen på R-Design, fast man ser dom ju sällan ihop.

Angående stolar så kör jag inte original R-Design utan sportläderstolarna, riktigt grymma och jag upplever det inte speciellt svårt att ta mig in och ut. Något jag uppskattar är att sitta kvar i stolen när man svänger :shock:

Edit: det är ingen av er som snart ska hämta ut sin Savile Grey i Linköping, såg en ståendes när jag skulle tanka :)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1190630
DaltonSleeper skrev:
Edit: det är ingen av er som snart ska hämta ut sin Savile Grey i Linköping, såg en ståendes när jag skulle tanka :)
Nä...... tyvärr. Köpte min i Trelleborg och bor i Ystad och det är 5 veckor kvar till leverans. :-(O)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]