Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av THX138
#1158798
Ilduce77 skrev:Ja, då kan jag lägga ner det projektet.. Hon får uppgradera till en riktig Navigator istället.. :)
Ta upp projektet igen om hon inte har uppgraderat redan
Jag har en S60 -14 tillverkat -13 och har fått till internetkartan (verkstan har uppdaterat det :D )
Alla MY14 bilar med sensus connect kan uppgraderas till MY15
Det laddas med sensus upgrade 1346-1420
ICM/IHU uppgradering Sensus connect VO 31439153 (några fler appar samt Wi-FI samt verkstadsbokning) som många redan har beskrivit i forumet
sedan kan man uppgradera till internetkartan med benämning Ihu internet map a med nummer 31438319 (S60) vet ej om det är samma till alla 60 och 70 modeller
Det skall fungera enligt Volvos kundsupport ge ej upp än lycka till :-)-) :D

Använder en mobiltelefon och en mobile router
Användarvisningsbild
av Momentum
#1158843
THX138 skrev:
Ilduce77 skrev:Ja, då kan jag lägga ner det projektet.. Hon får uppgradera till en riktig Navigator istället.. :)
Ta upp projektet igen om hon inte har uppgraderat redan
Jag har en S60 -14 tillverkat -13 och har fått till internetkartan (verkstan har uppdaterat det :D )
Alla MY14 bilar med sensus connect kan uppgraderas till MY15
Det laddas med sensus upgrade 1346-1420
ICM/IHU uppgradering Sensus connect VO 31439153 (några fler appar samt Wi-FI samt verkstadsbokning) som många redan har beskrivit i forumet
sedan kan man uppgradera till internetkartan med benämning Ihu internet map a med nummer 31438319 (S60) vet ej om det är samma till alla 60 och 70 modeller
Det skall fungera enligt Volvos kundsupport ge ej upp än lycka till :-)-) :D

Använder en mobiltelefon och en mobile router
Notera att just nu verkar det vara något generellt strul med "internetkartan" - många har problem med funktionen, trots att det fungerat tidigare
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1158885
THX138 skrev:
Ilduce77 skrev:Ja, då kan jag lägga ner det projektet.. Hon får uppgradera till en riktig Navigator istället.. :)
Ta upp projektet igen om hon inte har uppgraderat redan
Jag har en S60 -14 tillverkat -13 och har fått till internetkartan (verkstan har uppdaterat det :D )
Alla MY14 bilar med sensus connect kan uppgraderas till MY15
Det laddas med sensus upgrade 1346-1420
ICM/IHU uppgradering Sensus connect VO 31439153 (några fler appar samt Wi-FI samt verkstadsbokning) som många redan har beskrivit i forumet
sedan kan man uppgradera till internetkartan med benämning Ihu internet map a med nummer 31438319 (S60) vet ej om det är samma till alla 60 och 70 modeller
Det skall fungera enligt Volvos kundsupport ge ej upp än lycka till :-)-) :D

Använder en mobiltelefon och en mobile router
Perfekt!
Tackar!

Det blir fortsatt arbete med hennes navigation.. :)
av Favazza
#1162985
Vet inte riktigt om det har med internetkartor att göra, men märkt att min anslutning till just internet slutat att fungera. Kopplar upp mig mot Wi-fi så i garaget ska det finnas. I menyn där man väljer vilket nät man ska ansluta till får jag en grön bock efter jag angivit lösenord, men när jag backar tillbaka i menyn eller försöker ansluta till appar med hjälp av "jordgloben" tuggar det bara (gula pilarna snurrar uppe till höger).
Provat glömma nätverket och logga in igen utan resultat.
Varför nu detta?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1223012
Har ni navigering med röst i internetkartan?
Jag har inte hittat det men det kanske inte finns.
Användarvisningsbild
av Ted68
#1223021
Magnus-B skrev:Har ni navigering med röst i internetkartan?
Jag har inte hittat det men det kanske inte finns.
Nä, det finns ingen röst med internetkartan tyvärr
Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]

Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]