Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SverreK
#1148877
EAMicke skrev:Hej!

Jag fastnade också för en XC60 Classic Kinetic Edition D3 nu när det är dags att lämna tillbaka nuvarande V60 som jag privatleasat i 3 år.

Jag blev dock fundersam när jag loggade in på Min Volvo om bilen verkligen har bränslevärmare, vilket den ska ha.

När jag loggar in står följande:

Utrustningsnivå: Kinetic

Extrautrustning:
Aktiva Xenonljus
Aluminium vinterhjul
Bälteskuddar, ytterplats bak
Eluppvärmd ratt
Läderklädd 3-ekrad ratt med dekorinlägg
Volvo on call

Säljaren säger att det ingår bränslevärmare i detta.
Ni som har beställt tidigare, hur har era specifikationer sett ut på Min Volvo?

/Mvh Micke
Köpte en D3 Kinetic Edition i höstas och kan bekräfta att det är bränslevärmare i den konfigurationen.
Automat, metalliclack och drag har jag utöver det som ingick i kinetic edition.
Kört 900 mil sedan inköp och är väldigt nöjd med bilen så här långt.
Lycka till med inköpet. :D
av EAMicke
#1151287
SverreK skrev:
EAMicke skrev:Hej!

Jag fastnade också för en XC60 Classic Kinetic Edition D3 nu när det är dags att lämna tillbaka nuvarande V60 som jag privatleasat i 3 år.

Jag blev dock fundersam när jag loggade in på Min Volvo om bilen verkligen har bränslevärmare, vilket den ska ha.

När jag loggar in står följande:

Utrustningsnivå: Kinetic

Extrautrustning:
Aktiva Xenonljus
Aluminium vinterhjul
Bälteskuddar, ytterplats bak
Eluppvärmd ratt
Läderklädd 3-ekrad ratt med dekorinlägg
Volvo on call

Säljaren säger att det ingår bränslevärmare i detta.
Ni som har beställt tidigare, hur har era specifikationer sett ut på Min Volvo?

/Mvh Micke
Köpte en D3 Kinetic Edition i höstas och kan bekräfta att det är bränslevärmare i den konfigurationen.
Automat, metalliclack och drag har jag utöver det som ingick i kinetic edition.
Kört 900 mil sedan inköp och är väldigt nöjd med bilen så här långt.
Lycka till med inköpet. :D
Tack!
Jag blev lite osäker när allt som inte ingår i Kinetic var specificerat utom just bränslevärmaren... men då kan jag ta det lugnt :)
Jag tog en Magic Blue med manuell låda, tonade rutor och eventuellt ska vi lägga till drag.
När jag provkörde den gick D3:an med manuell låda riktigt fint jämfört med min nuvarande V60 T3 med manuell låda.

//Mikael
av intruder1400
#1151310
JE Jr skrev:Bränslevärmare kan ingå, men ibland är det tillval med tidur så man kan starta den i förväg.
??? Står att den har VOC ! Då ingår väl tidur ? Om jag inte minns fel så vid beställning av VOC så tar dom bort tidur pga den ingår i VOC !
Användarvisningsbild
av coachen
#1157562
Brum.jpg
Brum.jpg (249.84 KiB) Visad 444 gånger
Danne63 skrev:Beställde en jag också D3 automat i dag ,velade nån vecka så det blev inga vinter hjul. :shock:
Härligt! Vad fick du för leveranstid? Jag har 5 veckor kvar på min
av pianoman74
#1157983
Danne63 skrev:Beställde 12/3 leverans vecka 39 enligt inloggning på min Volvo låter otroligt 28 veckor??? :oops: lade till style kit i går.
Hallå, du fick leverans vecka snabbt, jag beställde för snart 2 veckor o fortfarande har jag inte fått leveranstid
av Danne63
#1158822
EAMicke skrev:
SverreK skrev:
EAMicke skrev:Hej!

Jag fastnade också för en XC60 Classic Kinetic Edition D3 nu när det är dags att lämna tillbaka nuvarande V60 som jag privatleasat i 3 år.

Jag blev dock fundersam när jag loggade in på Min Volvo om bilen verkligen har bränslevärmare, vilket den ska ha.

När jag loggar in står följande:

Utrustningsnivå: Kinetic

Extrautrustning:
Aktiva Xenonljus
Aluminium vinterhjul
Bälteskuddar, ytterplats bak
Eluppvärmd ratt
Läderklädd 3-ekrad ratt med dekorinlägg
Volvo on call

Säljaren säger att det ingår bränslevärmare i detta.
Ni som har beställt tidigare, hur har era specifikationer sett ut på Min Volvo?

/Mvh Micke
Köpte en D3 Kinetic Edition i höstas och kan bekräfta att det är bränslevärmare i den konfigurationen.
Automat, metalliclack och drag har jag utöver det som ingick i kinetic edition.
Kört 900 mil sedan inköp och är väldigt nöjd med bilen så här långt.
Lycka till med inköpet. :D
Tack!
Jag blev lite osäker när allt som inte ingår i Kinetic var specificerat utom just bränslevärmaren... men då kan jag ta det lugnt :)
Jag tog en Magic Blue med manuell låda, tonade rutor och eventuellt ska vi lägga till drag.
När jag provkörde den gick D3:an med manuell låda riktigt fint jämfört med min nuvarande V60 T3 med manuell låda.

//Mikael
såg beställning tonade rutor på en Kinetic gick inte att få enligt min säljare men Bilia har tydligen förbokat ca 500 xc60!därav kan man
Kanske inte beställa viss utrustning då borde väll det gå fortare en 28 veckor lev tid.

Jag köpte samma som till kupen med kantsö[…]

Köpråd

Finns flertalet V60CC lagerbilar som ryms inom din[…]

Nytt avgasrör B234F

Avgasröret sitter på plats, allt passad[…]

Service

Tjena! Precis köpt en v60 och åker trol[…]