Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1203638
mange69 skrev:Laddade ner på USB-HDD igår som jag brukar. Dock så startade aldrig uppdateringen automatiskt då jag pluggade i den i bilen i morse. Det har den alltid gjort tidigare. :???:
Vad händer om du trycker på nav knappen, går den igång då?
#1203678
mange69 skrev:Laddade ner på USB-HDD igår som jag brukar. Dock så startade aldrig uppdateringen automatiskt då jag pluggade i den i bilen i morse. Det har den alltid gjort tidigare. :???:
Så vart det för mig när jag först laddade ner till min dator för att senare lägga över på USB. Däremot så startade det direkt när jag hade tankat ner direkt på USB-minnet.

.
#1204245
Pratade med Volvo Support idag, (via Volvo On Call) och dom sa att det var problem men senaste uppdateringen då den har samma filnamn som den näst senaste, dvs. då händer inget när man pluggar in USB i bilen. Skall fixas snarast enligt dem, vad nu det innebär.

Få väl prova att ladda ner i början på veckan som kommer antar jag.
Ovan gäller en XC60 -17 iaf.
#1204943
Inga problem här heller, V60 -17
Känns även som de byggt om installationen. Går fortare att dra in uppdateringen än det gjorde
med min V70 -12, då fortsatte den precis där den var när man stängde av. Med min v60 känna det som
att bilen fortsätter installera en stund efter varje avstängning, smidigt! :P
#1205333
Funkar fortfarande inte för mig trots nytt försök till nerladdning!
Kartversionen jag har i bilen nu och haft sedan i maj heter 31489568 AA enl. navigatorn. På nerladdningssidan så står det på den nya versionen "Utgåva 31676528". Är det att jämföra med kartversion?

Vad står det i era bilar efter nerladdning och installation?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33
S/V60 Polestar utan taklucka

Så är det säkerligen men det som t[…]

Felkoder?

Står det någonstans på Volvos […]

Tackar för input! Yes det ska vara Denso och […]