Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#993613
Psyko skrev:Alla bilar som har sensus ( inkl din) går att eftermontera connected touch I. Sensus kom som sagt i modellår 11 på 60 bilarna och modellår 12 på 70 bilarna. Du jämförde med sin kompis bils navigation, samma med bilden du visade på en spelare. Det systemet fanns i bilar upp till modellår 10.
Allright! Tack för klargörande!

Dom priser som jag sätt, länken ovan och på detta forum bl.a. är ju kring 15k för Touch med Nav. Tror du detta pris är utifrån att man har 7" som jag har? Eller kan min kostnad istället bli billigare tack vare att 7"-skärmen redan finns, mic (som syns som åtgärd i monteringsanvisningar) och RTI-förberedd?
#993615
Bild

Rödmarkerat - "...årsmodell 2011 gäller endast bilar tillverkade efter v.46..."

Vad i helvete, min ska vara tillverkad 201104, dvs typ v.12. Skulle det skita sig då? Av vilken sinnessjuk anledning då?


How ever så är priset annars 10 600:- monterat.
#993855
Har du en extra liten skärm längst upp på instrumentbrädan har du inte Sensus i din bil. Sensus kom först andra halvan av MY11 (vecka 1046).
Volvos kommentar om vecka 46 handlar om 2010. Din är tillverkad 2011 enligt tidigare info och har då Sensus och kan eftermontera Touch.
Senast redigerad av 1 Calvin, redigerad totalt 0 gånger.
#993856
Calvin skrev:Har du en extra liten skärm längst upp på instrumentbrädan har du inte Sensus i din bil. Sensus kom först andra halvan av MY11 (vecka 46).
Hmm, kan du bildgoogla exempel tror du?

Pratar vi skärm som i fyrkantig skärm, så har jag bara 7-tummarn. Däremot är det ju en typ av "skärm" till vänster om hastighetsmätaren t ex. Det visar ju dock bara varningssymboler...
Öppna bilen

Nädå, inga risker. 2an kommer raka sp&[…]

Både och iofs, men i det här fallet &au[…]

Nu har jag äntligen fått tillfälle[…]

Hej, Jag har en 07 -bifuel med samma fel. På[…]