Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1147770
LazerHawke skrev:
KrilleW skrev:Ja har ytterst svårt att tro att det gör någon skillnad i produktionstiden att koppla in sidomarkeringsljusen.
Sidomarkeringsljusen är mycket större på den amerikanska marknaden, så det bör inte vara orsaken. Skulle tippa högre på att det är någon dum EU-regel som Volvo plötsligt tagit hänsyn till.
yepp eu-direktiv fick jag till mig när jag själv va inne o kollade upp detta
Vilket EU-direktiv skulle det vara?
Iofs har man väl lärt sig vid det här laget att EU-direktiv utfärdas till höger och vänster utan någon synbar logik...
#1147941
MarcusJ skrev:
LazerHawke skrev:
KrilleW skrev:Ja har ytterst svårt att tro att det gör någon skillnad i produktionstiden att koppla in sidomarkeringsljusen.
Sidomarkeringsljusen är mycket större på den amerikanska marknaden, så det bör inte vara orsaken. Skulle tippa högre på att det är någon dum EU-regel som Volvo plötsligt tagit hänsyn till.
yepp eu-direktiv fick jag till mig när jag själv va inne o kollade upp detta
Vilket EU-direktiv skulle det vara?
Iofs har man väl lärt sig vid det här laget att EU-direktiv utfärdas till höger och vänster utan någon synbar logik...
Jadu fråga den som vet inte jag iaf
#1220583
Tänkte väl mer åt att det krävdes mjukvaruladdning eller att teknikern sätter en bock i ngn ruta med hjälp av datorn.
Kan ju till och med vara så att det sitter en vippbrytare innanför täcklocket på/av


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1220617
_FrEdRiK_ skrev:
Magnus-B skrev:Jag vill också veta hur/om det går att få dem att lysa.
Har ni prövat leta reda på Polen i kontakten på strålkastaren? Kan ju inte vara så svårt att få igång den om lampan sitter där.
Har tänkt på det där men aldrig fått tummen ur. Svärfar har en V60 -14 som jag kan titta på. Nu ser man ju skillnad på gamla och nyare V60 :lol:
#1220660
Var ner i garaget och kollade men det ser inte ut so att det sitter någon ledramp iallafall. S60-18
Möjligen skulle det kunna sitta en lampa instucken från sidan.

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]