Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jonteskane
#1167404
Geoham skrev:Fick en uppdatering imorse om att min xc60 levereras om 2v men den har fortfarande inte byggds. Bör den inte byggas snart?
Jag har fyra veckor kvar och status orderlagd. Min förväntan är att den borde ändras till byggd denna veckan.

Ni som är längre fram i processen, när har er status uppdaterats till byggd?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av permikael
#1167405
jonteskane skrev:
Geoham skrev:Fick en uppdatering imorse om att min xc60 levereras om 2v men den har fortfarande inte byggds. Bör den inte byggas snart?
Jag har fyra veckor kvar och status orderlagd. Min förväntan är att den borde ändras till byggd denna veckan.

Ni som är längre fram i processen, när har er status uppdaterats till byggd?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
En kollega som också beställt en XC60:i har status byggd, men 4 veckor till leverans..
av wenne87
#1167423
Min står som byggd, blev det 2 v innan lev. Har 1 v till leverans men fortsatt bara byggd. Hörde med ÅF om de visste något mer men dem vet inget innan leverans säger han, samt att det blivit lite förseningar då det är stor press på de nya Volvobilarna... men de görs ju i Göteborg så kan inte helt se sambandet i det?
av snickaren73
#1167494
jonteskane skrev:
Geoham skrev:Fick en uppdatering imorse om att min xc60 levereras om 2v men den har fortfarande inte byggds. Bör den inte byggas snart?
Jag har fyra veckor kvar och status orderlagd. Min förväntan är att den borde ändras till byggd denna veckan.

Ni som är längre fram i processen, när har er status uppdaterats till byggd?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Se mitt tidigare inlägg för nån dag sedan...
av jonteskane
#1167539
snickaren73 skrev:
jonteskane skrev:
Geoham skrev:Fick en uppdatering imorse om att min xc60 levereras om 2v men den har fortfarande inte byggds. Bör den inte byggas snart?
Jag har fyra veckor kvar och status orderlagd. Min förväntan är att den borde ändras till byggd denna veckan.

Ni som är längre fram i processen, när har er status uppdaterats till byggd?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Se mitt tidigare inlägg för nån dag sedan...
Om jag räknar rätt, din fick ändrad status till byggd 5 veckor innan beräknad leverans. :) Sedan fick du framflyttat leveransdatum.

Verkar vara slumpen som avgör. :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av lobbysleeper
#1168536
Hoppla!
"Byggd i Gent" 8)
av snickaren73
#1168559
Äntligen, bilen levererades igårkväll till handlaren. Hämtas upp på tisdag 2/5.
Senast redigerad av 1 snickaren73, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 203

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]

Justering Halvljus

Fick en 2:a för att höger halvljus ä[…]