Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av wenne87
#1168706
snickaren73 skrev:Äntligen, bilen levererades igårkväll till handlaren. Hämtad upp på tisdag 2/5.

Det vill säga att den ändrades igårkväll till på väg till handlaren precis? Eller var det längesen den statusen kom upp? Jag fick den nämligen precis...
av snickaren73
#1168717
wenne87 skrev:
snickaren73 skrev:Äntligen, bilen levererades igårkväll till handlaren. Hämtad upp på tisdag 2/5.

Det vill säga att den ändrades igårkväll till på väg till handlaren precis? Eller var det längesen den statusen kom upp? Jag fick den nämligen precis...
Den 17 april gick den över från byggt till på väg till Volvo handlare och den statusen står fortfarande kvar. Det var efter att jag mailat min säljare och efterlyste bilen som han kontaktade mig idag för att berätta att bilen anlände till dom igår kväll.
av wenne87
#1168722
snickaren73 skrev:
wenne87 skrev:
snickaren73 skrev:Äntligen, bilen levererades igårkväll till handlaren. Hämtad upp på tisdag 2/5.

Det vill säga att den ändrades igårkväll till på väg till handlaren precis? Eller var det längesen den statusen kom upp? Jag fick den nämligen precis...
Den 17 april gick den över från byggt till på väg till Volvo handlare och den statusen står fortfarande kvar. Det var efter att jag mailat min säljare och efterlyste bilen som han kontaktade mig idag för att berätta att bilen anlände till dom igår kväll.
Och då hoppade din också fram 2 v till till leverans? Nu har jag v20 helt plötsligt... lite lång tid flr GBG-Sthlm och lite puts....

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
av Danne63
#1168848
Såg att en på forumet hade låst beställning en vecka innan mig har lev ca v20 och jag v39. han har beställt en xc60 awd D4 och jag en fwd D3 .Så jag undrar om någon beställt en D3 Xc60 Classic Kinetic edision i år och i så fall hur länge har ni fått vänta på leveransen?
Användarvisningsbild
av Derank
#1168853
wenne87 skrev:Min blev just ändrad till 0 v nu, men fortsatt bara byggd... något är ju inte som det ska...
Glöm Det som står där det stämmer iaf inte. Min stod som order lagd ända fram till lev.
av Danne63
#1168913
Jo kan nog stämma ,är ju min tredje nya jag beställer minnet är kort är ju bara drygt ett årsedan jag beställde min nuvarande och har för mig att det stod order lagt tills den stod som lev klar.
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 203
V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]

Sökte runt och hittade det här, efter li[…]

Fjädermellsnlägg

Någon som provat gummi fjädertallrik om[…]

Tackar