Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Geoham
#1159697
Finsken skrev:
joel80 skrev:
Kul.. :)

Du får lägga till xc60 i Kontrollpanel/Profil imorgon då så vi ser vad du kör! ;) Och lägga upp nån bild. (Annars tror jag att du köpt en Dacia!)

Kan ju inte riskera att bli klassad som Dacia ägare så här är ett bildbevis :)

Bild

På måndag blir det lackskyddsbehandling och lite annat som jag hoppas skall bli bra, får återkomma med de då den är klar.

Snygga fälgar! Vart ska du lackbehandla samt vilken behandlingen?
av Finsken
#1159766
Geoham skrev:

Snygga fälgar! Vart ska du lackbehandla samt vilken behandlingen?

Tack, beställde först med standard 18" men ångrar inte det minsta att de blev ändring till 20" fälgarna. Ett företag nära Åbo som fixar, ceramic pro behandling.
av Damac
#1160010
Damac skrev:Nu börjar statusen sakta röra på sig. Fortfarande står planerade leverans v.12 och bilen är nu i monteringsfabrik. Hoppas att den landar i Göteborg nästa vecka
Vilket fel av mig. Igår fick jag uppdaterad sida och nu leveransen blir v 14. WTF ??. Biljävel ligger färdigbyggd i Gent över 4 veckor och nu behöver de två veckor till. Beställde 21/11. Har någon samma problem som jag? ?:-/
av Reneras
#1160050
Damac skrev:
Damac skrev:Nu börjar statusen sakta röra på sig. Fortfarande står planerade leverans v.12 och bilen är nu i monteringsfabrik. Hoppas att den landar i Göteborg nästa vecka
Vilket fel av mig. Igår fick jag uppdaterad sida och nu leveransen blir v 14. WTF ??. Biljävel ligger färdigbyggd i Gent över 4 veckor och nu behöver de två veckor till. Beställde 21/11. Har någon samma problem som jag? ?:-/
Vi beställde samma dag, sista dagen där vinterdäck inkluderades, min är en Summum, AWD, Automat, vit, hämtar den på fredag klockan 13.00, kom till bilhandlaren för en vecka sedan. Vill inte skrämma dig eller vara negativ men kolla upp bilen när den kommer, min jobbkompis var med om samma sak och hans hade fått en transportskada som de var tvugna att fixa, detta drog ut på tiden med ca 2 veckor.
av Björnr
#1160060
Damac skrev:
Damac skrev:Nu börjar statusen sakta röra på sig. Fortfarande står planerade leverans v.12 och bilen är nu i monteringsfabrik. Hoppas att den landar i Göteborg nästa vecka
Vilket fel av mig. Igår fick jag uppdaterad sida och nu leveransen blir v 14. WTF ??. Biljävel ligger färdigbyggd i Gent över 4 veckor och nu behöver de två veckor till. Beställde 21/11. Har någon samma problem som jag? ?:-/

Ring din åf och fråga, jag hämtar min imorgon kl.10 enligt "min Volvo" har jag leverans v.15
av snickaren73
#1160134
Nospew skrev:Fick ändrat på min S60 precis, beställd den 7 februari prel leverans v 19
Grattis
av snickaren73
#1160139
Damac skrev:
Damac skrev:Nu börjar statusen sakta röra på sig. Fortfarande står planerade leverans v.12 och bilen är nu i monteringsfabrik. Hoppas att den landar i Göteborg nästa vecka
Vilket fel av mig. Igår fick jag uppdaterad sida och nu leveransen blir v 14. WTF ??. Biljävel ligger färdigbyggd i Gent över 4 veckor och nu behöver de två veckor till. Beställde 21/11. Har någon samma problem som jag? ?:-/
Faan vad irriterande, blir galen på att man inte kan göra annat än att sitta och glo och vänta på nästa uppdatering som man för övrigt är livrädd att den ska förlänga istället för att förkorta lev tiden...
av snickaren73
#1160141
Hur upplever alla ni som fått era kärror levererade att "Min Volvo" stämde? Jag har 2 kollegor som det stämde 100% för...
av Danne63
#1160150
snickaren73 skrev:Hur upplever alla ni som fått era kärror levererade att "Min Volvo" stämde? Jag har 2 kollegor som det stämde 100% för...
Fy får inte hoppas det stämmer för mig vecka 39 låter inte kul.
av snickaren73
#1160157
Danne63 skrev:
snickaren73 skrev:Hur upplever alla ni som fått era kärror levererade att "Min Volvo" stämde? Jag har 2 kollegor som det stämde 100% för...
Fy får inte hoppas det stämmer för mig vecka 39 låter inte kul.
Jag väntar med förskräckelse på någon uppdatering...Senaste gjordes 11/3, ligger fortfarande bara som orderlagd. So far leverans vecka 17, beställd 25 januari.
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 203
Nytt avgasrör B234F

Behövde inte dom grejerna som var slut p&arin[…]

Jeg opplever at jeg kan se ting når jeg rygg[…]

Hej Har en v70 från 2001 och har fått[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det?