Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1171953
Geoham skrev:Nu har jag hämtat ut henne :)

/G
Nice..

Och det första du gör är att köra in i p-skylten så att den blir helt sne!? Fy på dig! ;)
av Geoham
#1171986
joel80 skrev:
Geoham skrev:Nu har jag hämtat ut henne :)

/G
Nice..

Och det första du gör är att köra in i p-skylten så att den blir helt sne!? Fy på dig! ;)
Haha ja riktigt dåligt av mig.
Användarvisningsbild
av Dogfight
#1172196
Då var det dags o hämta nya bilen :-) Bild
Volvo V60 CC T5 B A Summum.
Dogfight
av classeboy
#1172234
Dogfight skrev:Då var det dags o hämta nya bilen :-)
Väldigt fin bil jag hämtade själv ut en ny V60 i samma färg i december med T3 motorn en T5 lär väl inte gå sämre :D
Användarvisningsbild
av Dogfight
#1172242
classeboy skrev:
Dogfight skrev:Då var det dags o hämta nya bilen :-)
Väldigt fin bil jag hämtade själv ut en ny V60 i samma färg i december med T3 motorn en T5 lär väl inte gå sämre :D
För mig hade det räckt med T4 manuell men fanns bara en bensinmotor på V60CC MY17 o det var T5 automat FWD. My18 e bara dieslar och jag kör för lite per år för det.
Dogfight
Användarvisningsbild
av CabBO
#1172251
Dogfight skrev:
classeboy skrev:
Dogfight skrev:Då var det dags o hämta nya bilen :-)
Väldigt fin bil jag hämtade själv ut en ny V60 i samma färg i december med T3 motorn en T5 lär väl inte gå sämre :D
För mig hade det räckt med T4 manuell men fanns bara en bensinmotor på V60CC MY17 o det var T5 automat FWD. My18 e bara dieslar och jag kör för lite per år för det.
Dogfight

Hur menar du? Vad hindrar dig från att köpa en V60 CC D3, D4 eller D4 AWD ?
Användarvisningsbild
av Dogfight
#1172323
CabBO skrev:
Dogfight skrev:
classeboy skrev:
Väldigt fin bil jag hämtade själv ut en ny V60 i samma färg i december med T3 motorn en T5 lär väl inte gå sämre :D
För mig hade det räckt med T4 manuell men fanns bara en bensinmotor på V60CC MY17 o det var T5 automat FWD. My18 e bara dieslar och jag kör för lite per år för det.
Dogfight

Hur menar du? Vad hindrar dig från att köpa en V60 CC D3, D4 eller D4 AWD ?
Jag kör mindre än 1500 mil om året o mestadels kortare sträckor än 2 mil så skulle inte funka med diesel dels e den mycket dyrare i inköp o förbrukningsskillnaden e inte så stor att jag skulle tjäna nått på det. Värmen kommer fortare i en bensin på vinter så har både bensin och EL värmare med batteriladdning installerad.
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 203
Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]

Jag har samma ljud bakifrån på min v60[…]

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]

Köpråd V60 etanol

Det är väl Powershift-låda i dessa[…]