Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1195345
jimbohoffa skrev:Jag fick samma mail i fredags, sen 2 timmar senare fick jag detta mail från Bilia...

"Hej ! Din bil har nu kommit hem, jag har bokat den i verkstaden och har en tid för leverans av den inplanerad den 7/9 kl 10:00

Du är välkommen !"

Och mycket riktigt jag var där idag och såg bilen hos Bilia, och på torsdag kan jag hämta den, fast den enligt min Bil ska komma först v38 :D
Gottegris!! :D :lol:

Jag vill också ha min bil nu...

Jag är nyfiken på om Transportstyrelsen använder "återvunna" regnummer eller om det är nummer som börjar på Y.
Ni som fått nu nyligen, vad fick ni?
av VildeBill
#1195564
Var in och pratade med min försäljare i lördags om när han trodde att min bil skulle komma hem.
Han kollade på sin dator och sa att den står i Göteborg och väntar på transport till Västerås.
Bara hoppas att det går fort. Dom behövde bara typ två dagar på sig för att göra bilen klar för leverans! :D
Bara hoppas att dom skickar upp den fort! :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1195641
Då ändrades det till att bilen är på väg till handlaren :D . Samtidigt gick den från v38 till 39, IGEN. :cry:
av permikael
#1195642
min står fortfarande att den inte är skickad och vecka 41, dock är inte sidan uppdaterad sedan den sista Augusti.. så vem vet :???:
av Danne63
#1195715
EbbevonVolvo skrev:Då ändrades det till att bilen är på väg till handlaren :D . Samtidigt gick den från v38 till 39, IGEN. :cry:

Samma här. ?:-/
av Danne63
#1196117
Säljaren ringde nu på morgonen och sa att den kommit hem.Skulle se om det går att hämta den på fredag annars blir det början på nästa vecka. (D) (P) (B)
av permikael
#1196305
Nu gick min över till "på väg till handlaren", men fortfarande Vecka 41 eller 4veckor kvar... vi får se :shock:
Användarvisningsbild
av GT-mannen
#1196325
EbbevonVolvo skrev:Jag är nyfiken på om Transportstyrelsen använder "återvunna" regnummer eller om det är nummer som börjar på Y.
Ni som fått nu nyligen, vad fick ni?
Dom flesta som jag har sett börjar på Y (med YO***** som nyast). Har dock sett några enstaka med återvunna så det är nog hugget som stucket vad det blir.

/Håkan
av permikael
#1196335
permikael skrev:Nu gick min över till "på väg till handlaren", men fortfarande Vecka 41 eller 4veckor kvar... vi får se :shock:
Nu damp det även ner två mail, först "vi tar hand om din bil" sedan direkt efter "Förbered dig inför leverans" :roll:
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]