Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av janischka
#912816
LazerHawke skrev:Kan dom inte koppla ihop systemet så det visar realtid och inte genomsnitt? ??
Det står ju att det är en BETA på sajten. Men om själva kärnan i tjänsten, dvs leveransbeskedet, inte är korrekt så kanske man bör fundera huruvida man ska släppa tjänsten öppen eller ej.
Men det kan ju vara så att det är korrekt information, men som jag sa i inlägget ovan så får jag inte den känslan när jag läser denna tråd.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#912874
Skulle vara intressant att veta om er andra som beställt en OCR vad ni har fått för levtid? Dom är tydligen mest populära nu enligt ÅF. Sjukt mycket beställningar just på den.
av spuzz
#912908
volvobrasse skrev:Skulle vara intressant att veta om er andra som beställt en OCR vad ni har fått för levtid? Dom är tydligen mest populära nu enligt ÅF. Sjukt mycket beställningar just på den.
Vi blev lovade ett spann på 2015 v10-14. Så därför skippade vi OCR på vår XC60.

Nu fick vi V52 istället (beställt V43). 4360 bilar före i kön bara ;-).
av Rudolfs
#913033
volvobrasse skrev:Är det någon här som varit med om att exempelvis antal veckor krympt med flera veckor mitt under väntetid, dvs från dag till en annan?
Min är nere på 5048 nu o 6 veckor kvar fortfarande :)
av Mmjohan
#913142
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:Är det någon här som varit med om att exempelvis antal veckor krympt med flera veckor mitt under väntetid, dvs från dag till en annan?
Min är nere på 5048 nu o 6 veckor kvar fortfarande :)
Min har nu 5048 före i kön och lev om 5 veckor, kör de parallella linjer eller är det min Ocean Race som som inte kan hålla sig :-)

Jag antar att de kör tvåskift då den uppdatera både morgon och kväll men jobbar de på lördagarna också i Torslanda?

Om det är 5 veckor till leverans, är det då lev från fabriken till handlaren eller leverans från handlaren till kund som avses?
av Rudolfs
#913148
Mmjohan skrev:
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:Är det någon här som varit med om att exempelvis antal veckor krympt med flera veckor mitt under väntetid, dvs från dag till en annan?
Min är nere på 5048 nu o 6 veckor kvar fortfarande :)
Min har nu 5048 före i kön och lev om 5 veckor, kör de parallella linjer eller är det min Ocean Race som som inte kan hålla sig :-)

Jag antar att de kör tvåskift då den uppdatera både morgon och kväll men jobbar de på lördagarna också i Torslanda?

Om det är 5 veckor till leverans, är det då lev från fabriken till handlaren eller leverans från handlaren till kund som avses?
till handlaren tror jag, På mitt papper från handlaren står det V50-V51 o på nätet V50.
av LazerHawke
#913206
volvobrasse skrev:
LazerHawke skrev:Idag ingen produktion på torslanda
LOL? Vafan? Alla drar hem på fredagar i den där fabriken eller vad?
typ levererar kofångare och igår satan vad brådis dom hade hem innan dom ens va klara med loss och lass
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 203

Tack. Dock ser den inte ut som på dina bilde[…]

Alldeles riktig: Det blev en "modernare"[…]

Tack! det var en bra skiss. Visst styrs även […]

5W40 lite tjockare, och ACEA C3 olja är lite […]