Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av waiko
#1209549
Står på min Volvo sida att den inte har varit uppdaterad sen 2 oktober. Känns ju lite fel? Och sista datum för att göra ändringar i sin order var den 2 november. Det måste ju börja hända nåt nu
av pularn
#1210240
Jag väntar på en V60 hybrid. Står V51.

Men vet någon när de olika fälten på "min volvo" updateras?
Ex. Vin nr: Kommer det in något där när bilen börjar tillverkas, eller först efter leverans? Samma med reg nummer?
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1210253
pularn skrev:Jag väntar på en V60 hybrid. Står V51.

Men vet någon när de olika fälten på "min volvo" updateras?
Ex. Vin nr: Kommer det in något där när bilen börjar tillverkas, eller först efter leverans? Samma med reg nummer?
Vin och regnr. får du vid leverans. Möjligen när handlaren har bilen så kan du få det om du kontaktar dom. Men inte på min Volvo innan du hämtar ut bilen.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1212464
Min S60 ändrades till byggd igår men Vin numret är inte ifyllt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1212538
Magnus-B skrev:Min S60 ändrades till byggd igår men Vin numret är inte ifyllt.
Läste du mitt inlägg, det som var precis innan ditt?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1212548
Jo precis men jag uppfattade det som en diskussion ang vad som visades och inte visades och bekräftade därför att det inte är ifyllt något vin nummer när bilen övergått till "byggd".
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1212644
Magnus-B skrev:Jo precis men jag uppfattade det som en diskussion ang vad som visades och inte visades och bekräftade därför att det inte är ifyllt något vin nummer när bilen övergått till "byggd".
Dessa forum. Så lätt att man missar/missuppfattar varandra. :D Men då är vi överens, kanske. :lol: :lol:
V70 2008 bakluckan låser ej

Nu har jag bytt låskistan, men det hjäl[…]

Hämtar bilen nästa vecka på torsda[…]

Köpa expansionskärl till v50

Hej Jag behöver byta ett sprucket expansio[…]

Är det bara jag som känner en viss os&au[…]