Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#884618
ChelseaHansa skrev:Det jag funderar på hur man säkert vet vad man har och inte har för utrustning.
Sitter man i bilen och det går att in på inställningar och se, ja då vet man, men om det inte är så enkelt.
Vattenavvisade sidorutor (exempel).

Det jag menar är, finns det något sätt för mig att pricka av, detta har jag detta har jag inte. Så att det blir enklare / trevligare att läsa igenom instruktionsboken. Ja jag läser den (det är ok att kalla mig nerd, korkad, dum, slut i kolan :-)-.

Det finns en "MinVolvo" sida på nätet som du kan skriva in bilens chassi nummer på, då ska man kunna se fullständig spec på bilen.
Du maåste skapa ett loggin. http://www.minvolvo.volvocars.se/login
#885207
Så här ser märkningen ut för vattenavvisande och laminerade rutor.

Bild
#885518
NiklasEr skrev:När får du bilen?
I veckan hoppas jag.

Snyggt. Satt och undrade just hur jag skulle veta on jag hade detta när jag läste manualen.
MartinS skrev:Så här ser märkningen ut för vattenavvisande och laminerade rutor.

Bild
#885653
JE Jr skrev:Men sen ska den kodas in mot bilen också, och koda bort ev. borttappade nycklar. Men det vet du om antar jag?

Man kan även se i menyerna hur många nycklar som är knutna till bilen.
Ja precis. Så att det borttappade inte går att använda. Tack, men det visste jag. Skönt att så många engagerar sig. Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Som Totte säger är det sannolikt den sen[…]

S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförs[…]

Byta IAM i Volvo v50 -07

Hej ! Sitter en begagnad IAM i bilen som få[…]

Bromsljus

Hurvida man egentligen får eller inte ska ja[…]