Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1240785
Tjena, experterna! Har en 2016 V60 som inte hade Volvos Gps uppkopplad när jag köpte den! Och vad jag läst mig till så skall det kosta typ 6000kr för att dom skall ladda in programmet!
Så frågan är om det går att ladda in någon annan GPS app?
#1240789
funken7 skrev:Tjena, experterna! Har en 2016 V60 som inte hade Volvos Gps uppkopplad när jag köpte den! Och vad jag läst mig till så skall det kosta typ 6000kr för att dom skall ladda in programmet!
Så frågan är om det går att ladda in någon annan GPS app?
Nej, det går inte men du har ju internetkartor


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
#1240791
funken7 skrev:Tjena, experterna! Har en 2016 V60 som inte hade Volvos Gps uppkopplad när jag köpte den! Och vad jag läst mig till så skall det kosta typ 6000kr för att dom skall ladda in programmet!
Så frågan är om det går att ladda in någon annan GPS app?
Nä, du kan inte ens gå in på maps via den undermåliga webbläsaren. Internetkartan ger väl en fingervisning men maps i telefonen funkar tusen gånger bättre. men vill du använda integrerat är det internettkartan som gäller.
#1241186
funken7 skrev:Jaha, typiskt att det inte går att lura bilrackarn! Och visst är det så att telefon GPSen funkar utmärkt men vore ju kul att få upp den i bilens display!
Vilken app är bäst på att varna för fartkameror?
Waze är överlägsen!

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]