Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1190968
Det fanns en kampanj innan där AWD och automat var fritt. Det är inte heller helt omöjligt att det är en sån lagerbil som handlaren erbjuder idag.
Tycker de borde erbjuda något bättre, en D5 AWD iaf, alternativt ett polestartrim.
Synd för XC60 blir verkligen en modernare bil med VEA motorn.
#1191022
Tycker folk överdriver lite här. Du får awd och en bra motor. Inget att tveka över enligt mig. Dock så gjorde ju de fel så jag jag tycker du ska spela på det och få med polestar. Men att det är en sämre deal att få d4 awd håller inte jag med om. AWD kostar skapligt mkt att få i vanliga fall.
#1191078
ja, han borde minst få med polestar, gratis service 5år, dragkrok och en omgång 20 tummare + någar hotellnätte roch 5k insatt på Volvokortet, säljarna har ju gjort bort sig totalt här......................................
#1191083
Derank skrev:ja, han borde minst få med polestar, gratis service 5år, dragkrok och en omgång 20 tummare + någar hotellnätte roch 5k insatt på Volvokortet, säljarna har ju gjort bort sig totalt här......................................
Hahaha. Ja klart och fri massage resten av livet också borde jag få.

Det gick inte göra så mycket. Jag fick priset sänkt med 7k och stötfångare på köpet värd 900kr. Så det var ändå OK. Plus mycket snyggare färg och interiör! Enda negativa är att det är som sagt 6steg auto ist för 8steg. Annars fick jag häva köpet.
#1193135
Zephyros skrev:
Derank skrev:ja, han borde minst få med polestar, gratis service 5år, dragkrok och en omgång 20 tummare + någar hotellnätte roch 5k insatt på Volvokortet, säljarna har ju gjort bort sig totalt här......................................
Hahaha. Ja klart och fri massage resten av livet också borde jag få.

Det gick inte göra så mycket. Jag fick priset sänkt med 7k och stötfångare på köpet värd 900kr. Så det var ändå OK. Plus mycket snyggare färg och interiör! Enda negativa är att det är som sagt 6steg auto ist för 8steg. Annars fick jag häva köpet.

Jag vill bara säga att den 6 stegade automalådan är fantastisk också. I varje fall i min V60 CC. Saknar ingen 8 stegad här inte.

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]