Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ida
#4666
heihei. forlåt om jeg plasserer dette inlegget feil, men jeg kan ikke dette forumet så godt - jeg ble registrert tidligere idag.
jeg bare får inte til att legge ut bilder? hur gjør man dette uten å bruke link til bilde som er lagt ut på en annen server?

( - og jeg er meget dårlig i å finne en mellomting mellan norsk och svensk som begge parter kan forstå :roll: )

Ändrade topic samt flyttade inlägget till rätt forumsdel.
Mvh/ Adde
Moderator
av Addekarlsson
#4681
Hej och välkommen Ida!

Då ska vi se om vi kan lösa ditt problem.
Du vill kunna lägga upp en bild utan länk, alltså så att bilden syns direkt i ditt inlägg?

Då skriver du följande:
Bild
Självklart byter du ut adressen i mitt exempel så adressen pekar på den bild du vill lägga in.
Men tänk på att inte lägga in för stora bilder. Finns många som fortfarande använder vanligt 56K modem.

Hoppas detta löser dina problem!

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Ida
#4688
takk takk, men den måten kunne jeg :roll:
jeg mente å legge inn bilder sånn fra min egen harddisc så jeg slipper å legge ut bildet et annet sted for å bruke linken til bildet inni [img ]-tagger her? eller går det kanskje ikke på dette forum?
Användarvisningsbild
av olafixar
#4690
Ida skrev:takk takk, men den måten kunne jeg :roll:
jeg mente å legge inn bilder sånn fra min egen harddisc så jeg slipper å legge ut bildet et annet sted for å bruke linken til bildet inni Bild

Nä det går inte att ladda upp bilder i detta forum MEN du kan ju använda dig av: http://www.imgspot.com/ ladda upp en bild från DIN hårddisk och lägga in länken...typ så här...

Bild

adressen till denna bild är:
Kod: Markera allt
http://img14.imgspot.com/u/05/53/06/volvoland.jpg
funkar skitbra ju


:-)-)
Användarvisningsbild
av Ida
#4701
tack så hemst mycket;) (jeg har sett på Emil) :lol:

Om du kör live data så kan du fö[…]

Ehhhh... Du skriver så här "mes[…]

Du har identifierat rätt sensor. Om du st&ari[…]

Har fått hem olja till ett oljebyte, samt en[…]