Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#770271
Efter senaste uppdateringen till min Volvo V70 2012 så kan jag inte välja Adress eller Postnummer som är mörkare grått än övriga val.
Väljer jag att tala in tex min egen adress så säger den oftast att gatunummret inte finns eller att det finns fler orter med samma gata.
Någon som också råkat ut för detta? Lösning?
/Daniel
#770499
Daniel72 skrev:Efter senaste uppdateringen till min Volvo V70 2012 så kan jag inte välja Adress eller Postnummer som är mörkare grått än övriga val.
Väljer jag att tala in tex min egen adress så säger den oftast att gatunummret inte finns eller att det finns fler orter med samma gata.
Någon som också råkat ut för detta? Lösning?
/Daniel
Har du installerat alla skivorna? Man kan efter skiva 3 om jag inte minns fel tro att installation är klar då ingen fråga kom upp om att "sätt i nästa skiva" samtidigt som RTI kartorna kom tillbaka på skärmen.

Men samtliga skivor måste installeras annars kan det bli olika knas, bl a typ det du skriver.
#770708
installationen är inte fullt genomförd Du har inte fått att installationen är slutförd efter sista skivan
Då blir det på detta sätt...att man inte kan välja adresser

Du får prova att köra om sista skivan igen och se hur det går efter detta


//Gooose

Om jag minns rätt så fick de byta ett c[…]

så ladda upp det du har, är det inet […]

Öppna bilen

Lite lustigt, har precis samma problem nu när[…]

Kollat säkringarna under handskfacket? :[…]