Moderator: Moderatorer

#582547
Rekondade signalhornsenheten med fästen samt renoverade huvudbromscylindern på min -88:a.

Mvh GK
#582954
Upptäckte ett klonkande och gnekande ljud under bilen igår. Idag kröp man under och upptäckte att gummi ringarna som håller bakre delen av avgassystemet hade gått av så systemet hänger å dinglar.. Blir till att skaffa ny gummi ringar.. Biltema? eller orginal?
#582957
Hygglo skrev:Upptäckte ett klonkande och gnekande ljud under bilen igår. Idag kröp man under och upptäckte att gummi ringarna som håller bakre delen av avgassystemet hade gått av så systemet hänger å dinglar.. Blir till att skaffa ny gummi ringar.. Biltema? eller orginal?
Ring och hör om biltema har, om du vill ha original så får du nog vänta på att dom får hem om det fortfarande finns.

Mvh GK
#582958
Var på efterbesiktning efter byte av vänster bakre bromsok och har nu rent papper på min -91:a.

Mvh GK
#583176
lagt på vinterdäcken :) skulle bytt lite bussningar i bakvagnen med men slapp det som tur va :) reggummerade däck :( en stor bit som lossnat såg de först innan man slet bort allt som tur var haha :)
#583248
Skulle till skroten för att leta lite delar men fann inget som jag letade efter. Däremot såg jag av en tillfällighet fyra hyfsade turbofälgar för 800:- som nån av mina bilar skall få.

Mvh GK
#588409
Idag har jag bytt vindrutetorkarmotor samt satt tillbaka torkarstaget som lossnade vi körde manuellt när motorn lade av. Vilket jädra pill det var! :lol:
#604295
Besiktade idag..
Nedslag på att mina bromsljus var för vita..
Fick tack och lov ett år på mig att fixa till det hela...
Annars blev det beröm för skicket.. å sånt är ju kul å höra..
Här kommer ett par bilder på pärlan & dotter som dresserats att vårda den :)
Bild
Bild
#604364
Hygglo skrev:Här kommer ett par bilder på pärlan & dotter som dresserats att vårda den :)
Det ser verkligen ut som en pärla :D

ps. jag vill ha en tjej som är som din dotter :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1845

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]