Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gizzmo82
#1225394
Har nylig overhalt webasto og fådd lagt inn software hos volvo forhandler for å få den til å virke.
I meny når bilen er avslådd, kan jeg velge ekstravarmer auto-av eller auto-på. Denne funksjonen ser ikke ut til å virke på min bil, da varmeren starter uansett når bil startes.
Kan det være at verksted har lagt inn feil software til meg?
Jeg vil jo ha den muligheten til å bestemme selv når varmeren skal brenne. Ved mye småkjøring, så er det jo ikke bra at den bare starter, for så å stoppe med en gang
Användarvisningsbild
av Momentum
#1225709
Gizzmo82 skrev:Har nylig overhalt webasto og fådd lagt inn software hos volvo forhandler for å få den til å virke.
I meny når bilen er avslådd, kan jeg velge ekstravarmer auto-av eller auto-på. Denne funksjonen ser ikke ut til å virke på min bil, da varmeren starter uansett når bil startes.
Kan det være at verksted har lagt inn feil software til meg?
Jeg vil jo ha den muligheten til å bestemme selv når varmeren skal brenne. Ved mye småkjøring, så er det jo ikke bra at den bare starter, for så å stoppe med en gang
Kan det vara så att du saknar "timerstart" - då kan man ställa en tidpunkt som värmar ska vara färdig att ha värmt bilen

Auto-på/av kan hamna i osync, så att det står att den är av, men är på, när den är av i menyn
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6&p=617679
av Gizzmo82
#1225768
Jeg kan velge om jeg vil kjøre varmeren på timer.
Det som plaget meg er at den starter på auto, når den står på auto-av. Jeg vil ha full kontroll på når den skal brenne, å ikke brenne.
Får håpe at den bare er ute av sync. Skal prøve å slå den av og på noen ganger
av andersuw
#1225823
Om du inte har värmaren ställd i läge auto borde den förstås inte starta av sig själv när du startar bilen. Varför den ändå gör det är svårare att säga. Du borde i vart fall vända dig till verkstaden om saken. Sedan kan det förstås vara lite knepigt att klaga på dem mot bakgrund av att de bara laddat mjukvara, inte ombesörjt bytet av hårdvara.
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]