Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vreten1221
#1206231
har en s80-07 som jag måste fixa handbromsen på innan besiktningen.<men jag går bet ,det har lossnat en fjäder vid pedalen .låter ju jätteenkelt att bara sätta tillbaka.men hur kommer man åt är den stora frågan.letat som en tok på nätet men hittar inget om det eller någon sprängskiss.har en reparationshandbok för v70o s80 men där finns Inte 07 med.finns det någon som har gjort detta eller vet om det finns en bok så man kan läsa eller nåt,det säljs ju lösa parkeringsbromspedalställ. så det ska ju gå och byta den men hur ... kommer man åt det?
Senast redigerad av 1 vreten1221, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1206327
När man var yngre lade man sig på rygg i förastolen med fötterna ut genom takluckan och huvudet nere vid pedalerna när man meckade, men så vig är jag inte längre.
av vreten1221
#1206356
VolvoB20 skrev:När man var yngre lade man sig på rygg i förastolen med fötterna ut genom takluckan och huvudet nere vid pedalerna när man meckade, men så vig är jag inte längre.
jag har tittat men hittar inget hur jag ska komma åt utan att skruva ner hela bilen ,vilket jag tycker verka helgalet,

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]