Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1204195
Kan inte kontakta säljaren, han verkar ha tagit bort sin inbox.
av andersuw
#1204198
Provade du att faktiskt skicka något? Jag kikade just och kom i vart fall fram till den punkt där man kan börja mata in sitt meddelande utan att sajten protesterade på något sätt.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1204207
andersuw skrev:Provade du att faktiskt skicka något? Jag kikade just och kom i vart fall fram till den punkt där man kan börja mata in sitt meddelande utan att sajten protesterade på något sätt.
Japp, men var kanske jag som klantade mig, får försöka igen.

Update: När jag väljer att kontakta säljaren blir jag bara redirectad till säljaren FAQ-Sida. Men kan inte lämna meddelanden när jag trycker på "Contact".
av andersuw
#1204208
Borde funka tycker jag. Undrar om man fortfarande kan vara reggad på ebay utan att ha brevlådan kvar. Skulle inte tro det. Och reggad verkar han ju fortfarande vara. Även om han inte säljer just nu borde han också ha öppet för supportfrågor. Jag tycker han hela tiden har hållit vad han lovat även i sådana avseenden.

Ibland har jag haft problem med meddelandefunktion på ebay därför att den vägrar att skicka meddelanden som innehåller epostadresser. Jag har inte försökt skicka några sådana men den kan av för mig obegripliga skäl tolka vissa förkortningar som tecken på sådant. Men det kanske är något helt annat som trilskas eller trilskades i ditt fall.
av andersuw
#1204210
VolvoB20 skrev:Update: När jag väljer att kontakta säljaren blir jag bara redirectad till säljaren FAQ-Sida. Men kan inte lämna meddelanden när jag trycker på "Contact".
1. Gå till annonsen jag länkade till.

2. Klicka på "Contact Seller" i rutan till höger.

3. Välj "Other" i menyn "Select a topic".

4. Tryck på den knapp märkt "Contact the seller" som då dyker upp under menyn.

5. Lägg in rubrik, skriv ditt meddelande och skicka det.

Funkar det?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1204213
Tackar och bockar, ja det funkar.
av andersuw
#1204216
Fint! :D Hoppas nu det också löser sig med VIDA/DiCE-köpet. Skulle aldrig mer kunna tänka mig att vara utan. Hela verkstadshandboken på fickan och dessutom möjlighet att "prata" med bilen om det mesta. Rena science-fiction om man jämför med hur det såg ut för inte så länge sedan. Räcker med att gå runt 10 år tillbaka i tiden så var man mer ställd än hjälpt på mekfronten av bilarnas datorisering. Idag skulle jag säga att det är precis tvärtom.

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]