Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
#1191829
OK. Så där har vi det. Gäller även MY -15 kan jag se i broschyren för det året. Det verkar också vara det året som "Sport" blev en utrustningsnivå ovanför "Momentum", som ett alternativ till "Summum".
Användarvisningsbild
av Hioda
#1191849
Ujuj, är det inte smink och väskor för tjejer så är det bil-styling för killar... var på Bilia och beställde nu.. kommer imorrn :O

Beställde även Light Guide för mugghållaren och belysning för förvaringen bakom mugghållaren... Jag gör allt i ett svep.. Helgen räddad ;)
av andersuw
#1191854
Så vad kostar alujalusin om man köper den ny?

Återkom gärna och visa/berätta hur du gick till väga vid monteringen.
Användarvisningsbild
av MarcusJ
#1191858
Jag har en i min bil. Hittade en mugghållare med belysning och aluminiumjalusi på JB i Jönköping, blev inte alltför dyrt. Tror jag betalade 500 kr.
Användarvisningsbild
av StefanN
#1191866
Hioda skrev:Ujuj, är det inte smink och väskor för tjejer så är det bil-styling för killar... var på Bilia och beställde nu.. kommer imorrn :O

Beställde även Light Guide för mugghållaren och belysning för förvaringen bakom mugghållaren... Jag gör allt i ett svep.. Helgen räddad ;)
Tänk på att det är lite meck om du inte köpte hela mugghållaren för belysning, det är inte bolt on då.
Användarvisningsbild
av Hioda
#1191928
StefanN skrev:
Hioda skrev:Ujuj, är det inte smink och väskor för tjejer så är det bil-styling för killar... var på Bilia och beställde nu.. kommer imorrn :O

Beställde även Light Guide för mugghållaren och belysning för förvaringen bakom mugghållaren... Jag gör allt i ett svep.. Helgen räddad ;)
Tänk på att det är lite meck om du inte köpte hela mugghållaren för belysning, det är inte bolt on då.
Nerå, jag ar räknat med att ta fram dremeln ;)
Användarvisningsbild
av Hioda
#1192528
Ok, upgraderingen är klar :)

Bild
Bild
Bild
av Schmoyoho
#1192533
Konstig vitbalans eller är det så där blått ljus? Tjusigt med jalusin iallafall, bytt hela mugghållaren i min S80 till exeuctive-versionen med belysning och metalljalusin, riktigt trevligt lyft.
Användarvisningsbild
av Hioda
#1192550
Jo jag har valt blått ljus. Snyggare tycker jag.

Beror på hur stor tjejen är... Hon l&au[…]

Köpråd

Tusen tack för alla svar och då l&arin[…]

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]