- tis 25 jul 2017, 19:38
#1187373
Steffe3 skrev:Om det inte vore för att tredje bromsljuset inte lyser så skulle man tro att han åker runt och bromsar hela tiden, vet inte vad besiktningen tycker om det. Kanske inte är lika starkt i verkligheten dock. Ser klart bättre ut med den nyare modellen, även om det är bra mycket dyrare.
Gör dom sitt jobb korrekt så blir det nerslag direkt då bromsljuset inte är avsett att fungera som posljus, ej ens "nerdimmade". E-märkningen försvinner och det ser förjäkligt ut med denna fulmodd, signaturljuset är inte fula blaffor som det blir här på prefacelift utan dom följer karosslinjerna i smäckra linjer som går ihop med dom nedre karossljusen. Att sen faceliftljusena även släckta är 1000ggr snyggare med klarglaset än gråstarrglaset kan ej heller ändras.
Även vanlig trafikkontroll skall ge ombes på studs OM dom gör sitt jobb dvs.. Som trafikpolis skulle man då ta en extra och grundlig koll på fordonet och göra nedslag/ombes/körförbud på allt man hittar som normalt skulle kunna slippa undan även om det inte är ok enligt regler att ha det så för hittar man ett kardinalfel är det troligt man hittar mera tveksamheter som tex fulchip mm.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..