- lör 12 aug 2017, 20:02
#1191053
Ja fast någon särskilt exakt död räkning lär det ju knappast bli jämfört med en integrerad navi som både läser hastighet och rattutslag. Sedan finns det också en del lite trassligare tunnlar än Södertunneln. Å andra sidan kan jag hålla med om att exakt tunnelnavigering inte är någon helt omistlig finess. Kan knappast säga att det är främsta skälet till att jag föredrar integrerad navi. :D
Nuvarande Volvo: V70 T5 -02 Geartronic; V70 D4 -15 Geartronic
Tidigare Volvo: 145 DL -72 B20D man; 245 DL -75 B21A man; 745 GL -87 B230F man; 855 T5 -94 aut
Tidigare övriga: Saab 99 -71 1,7 man; Volkswagenbuss T1 -66 man; Cadillac Coupe de Ville -75 aut
Tidigare Volvo: 145 DL -72 B20D man; 245 DL -75 B21A man; 745 GL -87 B230F man; 855 T5 -94 aut
Tidigare övriga: Saab 99 -71 1,7 man; Volkswagenbuss T1 -66 man; Cadillac Coupe de Ville -75 aut